Benim bir iş var ve kaç gündür zerre yapmak istemiyorum :(
Birisi yapsa benim yerime
Benim bir iş var ve kaç gündür zerre yapmak istemiyorum :(
Birisi yapsa benim yerime
Eskisi gibi planlı ve dopdolu rutin hazırlamam gerekiyor, erteliyorum. Birazdan el atmam gerekecek. Özledim günde iki saatlik uykuyla dolu dolu sorumlulukları. :))
Benimde bir tık dinlenmeye ihtiyacım var. Bir süre yer değiştirebiliriz 😅 burada da aşırı fazla sorumluluk var. Her anın dolu geçiyor
Cok güzel. Bende senin gibiyim. Boş kalınca sıkılıyorum. O zaman anlaştık 🤣 bir süre yoğun bir çalışma seni bekler. Yarın benim yerime başlayabilirsin 😁
Evet ya. Ama k Kıymetli boş vaktin tadıni çıkarabilmek için önce yoğun bir çalışma lazım. Aslında tadında bir hayat güzel. Ama nedense hiç tadında olmuyor ya 😂 ya hep ya hiç oluyor
Cevap
2Cevap
Evet çok var
Kahve yapmak istiyordum, yaptım içtim
Şuanda uyumak istiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?