Yağmur dolusu tebrikler Beğenenlerin olsun
Eğer bir gün sevdalanırsanız, Karşınızdakini ne bekliyor?
Yağmur dolusu tebrikler Beğenenlerin olsun

Pek meraklısı değiliz ama seviyorsan tam seveceksin …. Mutluluktan Bulutlara çıkacak sevdiğin … iyi ki diyecek her an … ☁️ ☁️☁️
Seversem bir gün birini onu dünyadaki son erkek oymuş gibi severim okadar çok severim ki belki sıkılabilir çünkü ayarsızım sevgide
Umarım oda beni çok sever ve mutlu oluruz ömür boyu
Sıkılmak yasaklanmalı bence
Bencede yasaklanmalı
Sevgi sadece sevgi
Eig için teşekkürler
Yorucu gök gürültülü sağanak yağışlı bir gelecek haha
Cevap
4Cevap
ben sevdalanmam.
Nedenv
Anlayış, sevgi ve sadakat. Ama bunları ilk önce kendime vermem lazım.
✅✅✅ kesinlikle… Temel önemli
Keşvedilmemiş yeni bir dünyayı keşveder Eğer oda beni severse tabii çünkü benim buzlarımı sevgi eritir
Çok güzelmiş
burdan bırıne sevdalandım ama bana ayıracak vakti bile yok
Kime acaba etiketle 😃
Ne bulmak istiyorsa o..
Ne isterse mi…. Neyi hak ederse mi döksks
Neler beklemiyor ki sevdalımı neleerrrr 😅👻 bir karşıma çıksın o yakışıklı bey sonrasını bana bıraksınn djdjdkd
Bir gün gerçekten seversem o kişiye çok güven misim dır 🙂🙂😁😅🤗
Hergün biraz daha mutlulugu artacagı günler hergün daha heycan duyacagı bir zaman akışı
Dışarıdan sert ve soğuk duran birinin duvarlarının içini görecek, ki gördü de..
Karşımdaki beni sevmiyorsa bir şey beklemiyor.
@AliceMixfield sadece huzur
Ve çokça sevgiiiii🥰
Kötü bi kız bekliyor olcak. 🍭
Immm🤔 her an herşeyi yapmaya meyilli ama hanımefendi gibi görünen deli bir kız bekliyor.
huzurlu ve rahat, evindeymiş gibi hissettiririm.
Dünyada cenneti yaşar
Safakat
Anlayış
Güven
Pozitiflik
Uyum
Ona her anlamda baglanacak bir aşık😍
Huzur bekliyor onu
Cennet ile cehennem arası bir şey.
Sürpriz o kısmı bende bilmiyorum
Sevsin beni yeterli
Sevdalanmam
Neden?
sevgi diyr bisey yok
Ne var
sevdalanmam
Neden
Aptal aptal gülen bir sarışın
İtaat
🌹🌹
🌹
Karsilik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?