Eski ruhsal durumum yüzünden zorbalığa mağdur kalıyorum?

Geçen sene sık panik atak geçiriyordum, ve nöbetlerimde etrafta "İSMAİL" diye anırır, tepinir ve ağlardım. (İsmail diye birini tanımıyorum) Psikiyatrik yardım gördüm, ve aldığım ilaçlar sayesinde artık panik atak geçirmeye başladım. Ancak, zamanında benden çok çeken komşularım, benden hala şikayetçiler. Okulumda öğretmenim komşum, ve onun yüzünden panik ataklarımı bilmeyen kalmadı. Okulda koridorda beni görenler "İSMAİL" diye bağırıp benimle dalga geçiyorlar ve zorbalığa tabi tutuluyorum. Ilaçlar yardımcı olsa da artık etkisi gidiyor ve zaman zaman yine okuldakiler ve hocam yüzünden panik atak geçiriyorum. Komşularım da, yeter artık, "senden ne çekmedik?" diyerek benim üstüme geliyorlar ve geçen hafta daha alkolik komşularım içip okey oynarken onların önünden geçtim diye darp ediliyordum ve az kalsın ve o anda yine panik atak geçirip "İSMAİL" diye ağlayıp tepinmeye başladım. O zamandan beri de panik ataklarım baya arttı ve günde 5-7 kere, geceleri ve sabaha karşı panik atak yaşıyorum. Artık nasil dayanacağımı bilmiyorum. Dava açsam kazanır mıyım?

Eski ruhsal durumum yüzünden zorbalığa mağdur kalıyorum?
Cevapla