Kendi anlatmayı seven ama seni dinlemeyi becremeyen kişi gerçekten dostun mudur? Yoksa onun karakterine mi verirsin?
#TersySoruyor
#TersySoruyor
Benim arkadaşım yok ama önceden şöyle olurdu herşeyi dün gibi hatırlıyorum ilk şok yaşattığı kişiyle konuşturdu orada zaten ilk tehditi aldım mesajla konuşma demek istediğim sonra aradı o zaman kontör derlerdi kontör yollardı bende sanardım benim için hayır o çocuk için sonra dedi sen erkeklerle konuşuyormuşsun? öyle dedi bende yalanladım bizi kıskanıyor dedim oda onayladı sonra sesini dinletmek istedi Allah'tan olmadı öyle bir şey sonra terketti sonra beni tehdit etti sonra 2023 bu kez başka biri için mesaj attı ben onunla konuşmuyordum o çocuk için sonra dedi sana sürprizim var uçağa bin de gel niye mesaj atmıyorsun? dedim acı çekiyorum daha bitmedi gelmem dedim trip attı arama mesaj atma ben sinirlendim ve annem dedi ki ne oldu sonra işte resmi gördüm hesap sordum kaale almadı orada işte kararımı verdim bu kızdan kurtulcam ve ona ilk defa bağırdım herşeyi nefretimi kustum falan sonra bir kazık daha attı tuzak kurdular o ilk şokla doğruysa olanlar ona olmuş ve şu var ve de onunla konuşmamı isterdi engeli kaldırtırdı bana abim derdi bir şey derdim ki kızdan bana sıra gelmiyor ki herkes onu sorardı nasıl ne yapıyor sonra biri sordu dedim umrumda değil kendisi onu soracaksan kavga ettik neden bilmiyorum bir erkek arkadaşı galiba tam hatırlamıyorum ve trabzondaydım teyzemde diye hatırlıyorum belki de oda tuzakdı
2013 yanlış oldu
Aynen
Bana çöp kutusu muamelesi yapan, gelip gidip kendi dertlerini anlatıp, sen nasılsın diye bile sormayan herkesle muhabbeti kestim. Onlara ayırdığım enerjiyi kendime ve çevreme harcıyorum. Tavsiye ederim.
Dert babası değilim. Arada olur konuşuruz ama fazlasına bünyem yok. Beni atlayıp sanki bir duvarla muhattap oluyormuşcasına konuşan kişilerle birarada kalamıyorum maalesef, yapıma ters 😄
Askeri okulda arkadaşlık kardeşlik ten çok ama çok ileri durumda olur.. Hala o arkadaşlık sımsıkı devam eder.. Sınıf arkadaşım hasta idi olurken elimi tutup eşimi sana emanet ediyorum demişti 😥..
Cevap
3Cevap
En yakın arkadaşım yok maalesef.. ama her zaman elimden geldiğince kendimden önce başkalarını düşündüm onlara öncelik verdim ama hataymış
Dinler bende onu dinlerim zaten çok arkadaşım yok , fazlası zarar
Derdi 'ben' olanın 'ben'den başka derdi yoktur.
Beni dikkat ile dinler sağolsun.
İlişkilerde denge önemlidir. Farkındalığı zayıf, bencil kişilerle arkadaşlık sıkıntı olur
İkimiz de birbirimizi dinleriz ben yapı olarak biraz fazla dinlettiriyorum kendimi galiba.
Dert dinlerim ama kendi derdimi Anlatmıyorum git kediye köpeğe anlat susar dinler hiç değilse yargilamaz insanlar gibi.
Anlatıyoruz karşılıklı da kendisi pek yardimci olmuyor dertlerimi çözerken
Beni de dinliyor
Dert anlatmam kimseye burada takılıyorum
Dinler sağ olsun
Biz dert anlatamıyoruz genelde sevmiyoruz 😄😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?