✍️Bu soru gerçek bir hayat hikayesinden alınmıştır.
Yılbaşı gecesi saat 2 suları doktor beni çağırdı ve acil (0 negatif) kan bulmamız lazım dedi o anı hayatım boyunca unutamam yere çömelip o anın bir rüya olmasını dilerdim ama değildi, elimde telefon ve çaresizce doktora bakışlarım herkesi arıyorum ve aradıklarımada sizde herkesi arayın bu kanı bulmamız lazım diyorum ve sabaha karşı kanı bulduk çok şükür o yüzden asla telefonumu geceleri kapatmam ve kim olursa olsun açarım...
Sizin kendinizi en çaresiz hissettiğiniz an neydi?
Ve son olarak ölümden başka herşeyin bir çaresi vardır basit şeylere üzülüp hayatınızı mahvetmeyin sağlıcakla kalın..

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer