Birini derinden seversen cesaretlenirsin, biri seni derinden severse güçlenirsin.
Sevelim, sevilelim. Güçlenip, cesaretlenelim. Akşama iftara cacık, pilav bir de köfte yapalım.

Birini derinden seversen cesaretlenirsin, biri seni derinden severse güçlenirsin.
Sevelim, sevilelim. Güçlenip, cesaretlenelim. Akşama iftara cacık, pilav bir de köfte yapalım.

Sevmek de sevilmek de aslında güç katıyor insana ama kıyas yapacak olursak bence sevilmek daha güçlü hissettiriyor. Bir insan tarafından sadece siz olduğunuz için sevildiğinizi bilmek, seni seviyorumdan ziyade seni şunlara rağmen seviyorum ifadesini duymanın hissettirdiğini çok az şey hissettirir. Ne olursa olsun insanın yargılanmayacağını bilmesi ve yanlış kararlar verse dahi yanında olunacağını bilmesi çok başka bir şey. İnsan sevilince ve destek görünce yapamayacağı şey çok azmış gibi gözükür ona. Ama tabii bir insanı her şeye rağmen sevmek de güçlü insanların yapabileceği bir şeydir. Bunu da atlamamak lazım ⭐️
Aslında düşündüm de ben, sevince güçleniyorum. Bence gerçekten çok özel bir duygu. O an içinde, her şeyin mümkün olduğunu hissedersin. Sevildiğinde ise, bu gücümü paylaşmış olurum bu durum insanı daha da zenginleştirir, çünkü sevgi bizi birbirimize bağlar ve birlikte her zorluğun üstesinden gelebileceğimizi hissettirir...
🌿
İnsan sevilince güçlenir. Cacık sevmiyorum ben salata yapayım, tişikkürler.
Nolurdu ki sanki?
Ama 🥹
Yapacak bir şey yok o zaman. Sirkeli olsun bari.
Bence insan yalnız kaldıkça güçlenir.. aslında güçlenmekten kasıt daha duygusuz umursamaz olur.. mesela normal insanın dayanamayacağı acılara o insan dayanır.. çünkü alışmıştır sürekli yaşadığı için.. sevilen insan mutlu olur aynı zamanda güçlü de olur çünkü sevdiği değer verdi kişi vardır yanında.. ama bana kalırsa çaresizlik ve yalnız olmak daha yoğun ve insanı daha kırılmaz yapan bir duygu
Eyvallah kardeşim.
Sağolasın abi
Cevap
6Cevap
Sevilince kat'i surette cevabım budur.
Sevince merak ve endişe içinde kalabilirsin, acaba o sever mi, sevecek mi beni diye.
Ancak bir cümle "seni seviyorum birtanem"
Bunu duyduktan sonra dağları taşları yerinden oynatırsın evelallah.
Bize güç veren karşıdan mutluluk ve huzur dalgalarıdır.
Bence insan hem sevince hem de sevilince güçlenir. Sevgi insanın ruhunu besler, ona bir anlam ve amaç verir. Sevildiğinde ise, kendini değerli ve önemli hisseder, bu da ona güç katar. Ama bence en büyük güç, sevmenin ve sevilmenin karşılıklı olduğu zamanlarda ortaya çıkar çünkü bu durumda insan hem kendi iç dünyasını güçlendirir hem de dış dünyada etki alanını genişletir.
Sevilince güçlenir.. Sevmek kadar sevilmek de güzeldir.. İnsanın gücüne güç katar..
Sevgi güçlendirir sevilmek tatlı söz samimi içten gülüş kana karışan en etkili ilaçtır
Sağlam menü Allah kolaylık versin Allah kabul etsin🤲🏼
Amin, cümlemizin inşaallah :)
Güçlü olmanın, güçlenmenin, güce gelmenin sevme ve sevilmeyle ilgili bir durum olduğunu düşünmüyorum.
Sevgisinin karşılığını alabiliyorsa bence daha güçlü olur ve bu gücü tüm dünyaya da enerji olarak da yansır.
Her başarılı erkeğin arkasında fedakar bir kadın, her başarılı kadının arkasında rest çekilmiş bir erkek vardır👌🏻💯
Aşksa bu, bir an çok güçlü hissettirirken bir an çok güçsüz hissettiriyor. En basit cümle.
İkiside karşılıklı olmalı. Sevmediğim biri tarafından sevilmekten nefret ediyorum.
Sevilince güçlenir tabii. Çok sevince o yüzden güç alıp başkasına gidiyorlar zaten.
Sevmek güzelde sevilmek başka bir boyut sevilmek insana umut gurur güç enjekte ediyor..
Sevilme hissi insana daha çok güç katıyor diye düşünüyorum.
İkiside insanı zayıflatmaktan ibaret bir boka yaradıkları yok
Karşılıklı olduğu sürece bence.
Sevilmek güç verir.
Sevilince
Kendini sevmeyi bilince..
Ben sevildiğimde güçleniyorum sanırım
Her ikiside bende ise yarar 😅😅😅
Sevince bitkin düşüyorum ben, sevilmek iyidir
sevilince diyorum ben
Karşılıklı olunca
Sevilince güçlenir
sevilince
Sevilince bence
Sevilince
Sevilince
Sevilince güçlenir, sevince aptallaşır
Sevilince
Sevilince
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?