Sevince dünya güzelleşir; sevilince de insan, diye not alıyorum buraya.

Sevince dünya güzelleşir; sevilince de insan, diye not alıyorum buraya.

Bence insan sevince değil sevilince güzelleşir.. çünkü bir kişi sevildiği zaman öz güveni artar mutlu olur stresi de azaltmış olur yani hem psikolojik olarak kendini daha güzel veya yakışıklı bulur hem de daha mutlu ve sağlıklı olduğu için de kendini öyle hisseder.. tabi ben sevilmedim hiç o ayrı
Ben sevince güzelleşiyorum. Karşı tarafın beni sevmesi , eğer bende ona karşı bir duygu yoksa hiç bir anlam ifade etmiyor bende. Karşılıklı sevgi olduğu zaman da kendi duygularımı hissettiğim ve yaşadığım için daha değerli buluyorum. Kısaca ben kendi hislerime bakıyorum
Kesinlikle sevilince. Özgüven artar ve kişi kendini artık yalnız hissetmez. Ama işin kötü tarafı kendi sevginden emin olsan da karşı trafın sevgisinden %100 emin olamaz.
Cevap
30Cevap
Sevilince gözlerim parlıyor benim
İnsan severse her daim canlı diri kalmaya devam eder gadası
Başkalarını bilmem ama ben sevdiğim zaman bambaşka biri oluyorum. Daha uysal, daha güzel, daha uyumlu..
Sevilince bence ya. Bak lise yıllarım geldi aklıma 😂
Ne güzeldi 😄
Karşılıksız seviyorsan ve seveni sevmiyorsan, sorunun cevabı otomatikmen hayır oluyor : ))
Yani her iki şekilde de güzelleşmeyebilir 😂 o kadar da detaylı açıklama yaptık, anlayıver işte 😂
Alla aşkına neresi açıklayıcı değil, 10 kişiye sorsan çok iyi açıkladın tebrik ediyorum seni der 😂
Tencere yuvarlanmış seninki benden kara😂 Sanki karşımda Kemal Sunal var😂
Karşılıksız seviyorsan ve seveni sevmiyorsan, sorunun cevabı otomatikmen güzelleşemeyebilir oluyor 😂 Oldu mu hanımefendi 😂
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
@Degisik_-_ burayı unutmuşum ben 😂 Balon sayesinde cevabı da vereyim;
Daha nasıl bir net cevap olabilir acaba @cαssíєєє hanımmmmm, lütfen net cevap verir misiniz 😂
Balon @Degisik_-_ e soralım oldukça net cevap vermemiş miyim 😂
Ben okumadım yorumları sadece balonu bırakıp gidiyorum kavganıza devam edin 😂😂 ben gıcık edip kaçıcam 🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
@Degisik_-_ hay senin balonuna, bu balon seni engellettirir bak 😂
Bence hemen yap çünkü her adını gördüğüm yere bırakcam 😂😂🎈🎈
@Degisik_-_ balon balonlarr en sevdiğim 😂🎈🎈🎈🎈🎈🎈
Konuş çiçeğim. Bu balonlar güzel değil mi. Bu kaba adam balonlarıma laf söylüyor 😒 🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
Kaba mı 🤔 Benim kadar kibar, benim kadar nezaketli, benim kadar centilmen, benim kadar cömert adam gördün mü sen hayatında be 😂
Hıhı bu balonlara laf diyecek kadar kaba hemde 😒
Bu balonların sevilecek neresi var alla aşkına 😂 Soru sahibi de rahatsız oluyor bak, hadi balonlarını al git, ben de gideyim 😂
Al git mi 😵 bide kaba değilim diyo. Bunu unutmiycam. By
Sana balon emojisi atıyorum 😂 emojiler arasında bulamadım 😂
Iikiside doğru olan sevdiğim sevsin isterdim ama kimseyi sevmiyorum
Sevmediğinin sevgisi luzumsuz sevdiğinin sevgisizliği gurursuzluk
Kızlar mesela bebek gibi sevilince ciltleri de güzelleşiyor denendi onaylandı✅
Eee çiçek bile sevilmeden çiçek acmıyor dimi.. yormadan zorlamadan sevildiğimizde güzelleşiyoruz😌
İnsan sevdikçe güzelleşir, güzelleşince de sevdiği gitse bile parıldamaya devam eder✨
Sevince de sevilince de ama ben hiç sevilmedim yani aşık olarak sevilmedim normal dost arkadaş olarak sevildim hâlâ da seviliyorum ama işte 🤷♂️
İnsan güzelse güzeldir, değilse değildir. Sevilen sevene her zaman güzeldir. Sevilen sevdiğini seviyorsa her şey güzeldir. 🤓
Bebekler gibi sevilince gözler ışıldırıyor, cilt desen ayrı geleceğimden daha parlak, garip şekilde bir enerji oluyor 💫
Ümit Yaşar Oğuzcan " Sen sevildiğin için güzelsin bu kadar, ben sevilmediğimden böyle çirkinim" diyerek noktayı koymuş zaten.
Sağlıklı bir insan tarafından seviliyorsa güzelleşir
Sevince güzelleşir, sevilince daha daha güzelleşir🤷
Sevilince tabiki güzelleşilir ama senin sevdiğin seni sevince olay bambaşka bir güzelliğe bürünüyor
Keşkeee
Neyse bize sadece izlemek düşmüş demek ki yaşayan yaşıyor
Bu hayata İzlemeye gelmişiz aq
Belki bize de minik bir rol düşer aksinon sahnesinde kaçışan insanlar gibi mesela 😅
Oda düşmez 🤣
Olsun boş yaşamayalım beklerken oyalanmış oluruz 😂
Vade dolana kadar devam
Aynen öyle
Sevince güzelleştirir, sevilince güzelleşir. Çünkü sevgi her derde devadır
Ben sevince güzelleşiyorum. Sevilmekte güzel duygular.
İkisi de olsun. En temizi. Hem sevmek, hem sevilmek.
İnsan ya parayı sevince güzelleşir, ya da biri tarafından sevilince güzelleşir
İnsan sevince güzelleşir, medeniyet geliyo. Yemek yiyişi bile değişiyo
sevildiğini bilmek hissetmek 1000 botoks yerine geçiyor
Bu iki duygu birbirine ortaktır.
Biri olmayınca diğeri yarım kalır.
Her şey karşılıklı olduğunda daha çok anlam kazanır.
Karşılıklı sevip sevilince dünya bile güzelleşir...
Sevdiği tarafından sevilince anneğm
İnsan sevilince güzelleşirmiş. Öyle diyorlar.
Aslında öyle yazdım da sildim sonra. Kibar olayım az bu ne yav dedim 😅
Kibarlığımıza zeval gelmemiştir inşallah 🤣🤣🤣
İyi bari🤣
Hayat sevince güzel, insan sevilince.😌😍
Sevilince götümüz kalkıyor
Karılıklı olunca duygular ancak, mutluluk getirir.. ve bu mutluluk farklı bir güzellik katar insana..
İkiside sahtedir bu zamanda
Sevince
Bence sevilince insan bir farklı oluyor.
Sevince güzelleşsinnn 😑
Sevilince ve sevince
Sevilince güzelleşir.
Sevilince ama sevenimiz yok...
İnsan vurdum duymaz olunca güzelleşir
Sevilince bence
içince :D hahahaha kafa on numara oluyor
Gratisten çıktıktan 3-5 saat sonra güzelleşebilir.
Detayda yazılmış zaten.
Bakış açısı değiştiği için, sevince
Karşılıklı sevgi olduğunda.
Sevilen insan güzelleşir
Sevince kesinlikle...
İkisini bir arada yaşadıkça
Sevilip sevilince güzelleşir :D
Benim için ikisi de.
Sevilince bence
sevilince
Sevilince
Sevilince
Sevilince güzelleşir
Sevip sevilince
Sevilince
Sevilince ama o duyguyu henüz tadamadım
sevdigini görünce 😃
Sevilince
sevilince
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?