Bu duygunun üstesinden kalıcı olarak nasıl gelebilirim?

Merhaba,

burada eski üyeyim. Epeydendir yoktum.

Hayatımda illâ bir erkek olmak zorunda değil hedeflerime ideallerime kendimi daha da geliştirmeye odaklanmalıyım diyordum. Evlilik düşüncesinden vazgeçtim ve erkeklerden de uzak durdum.

Ancak son zamanlarda dönem dönem sağlıklı gerçek bir evliliğe , ciddî gòrüşmeye adeta ihtiyaç duyuyorum mânen beslenmek gibi.

Hep dermân olan iyi gelen çözüm odaklı biriydim. Artık güvenemiyorum, içim almıyor adeta.

Herkes aynı değil biliyorum fakat ne gerçekte ne sanalda içime sinen kimse yok.

Ya kişi doğru zaman yanlış ya zaman doğru kişi yanlış ya da hepsi doğru ama ailem için zamanlama yanlış.

Hassâsiyetleri olan, mantığı ön planda tutan biriyim.

Birini aramıyorum. Zaman zaman duygusal olarak düştüğüm o boşluğun üstesinden nasıl gelebilirim bunu soruyorum...

Derin, ulvî bir bağ olmalı ya da hiç olmamalı ancak bu duygusal gitgeller bana iyi gelmiyor. Eskiden üstesinden gelebiliyor kendimi iyi yönetebiliyordum fakat bir süredir bu duygusal gitgellerdeyim...

Bu duygunun üstesinden kalıcı olarak nasıl gelebilirim?
Cevapla