Bir zaman içinde uzun süre sıkılmanın sizde olumlu bir etkisi oldumu?(sıkılmak güzeldir ve bir güçtür) ?

Şimdi öyle sıkılmaktan bahsediyorum da ama öyle bir günlük sıkılmak değil böyle haftalarca ya da aylarca hiç bir şey ile ilgilenmeden sıkılan oldumu aranızda? Buluşlar aslında sıkılırken bulunur sıkılmak beyinde yaratıcılığı artırıyor beyin arayış içine giriyor çünkü buda çok iyi bir şey ısaac Newton da yasalarını oluştururken öncesinde çok sıkılmıştı hani böyle hastalık çıkıyor ısaac Newton döneminde o zamanlar çok sıkılmış ve bunu tercih etmiş sonrasında elma olayı bilirsiniz adam sıkılıp yasa bulmuş resmen dediğim gibi sıkılınca insan beyni daha yaratıcı oluyor sizde burada canım sıkılıyor diye sorular sorup bundan kurtulmak istiyorsunuz 😄 eskiden bende böyleydim ama artık sıkılmak istiyorum sizde bunu öğrendiğinize göre artık sıkılmaktan kurtulmak istemezsiniz diye düşünüyorum yani tabi kendine bir şey katmak isteyen insanlar.. 🙂 var mı böyle uzun bir zamanca sıkılıp olumlu etkisini gören? Ama şey bunun için kişinin bilgiye de ihtiyacı olabilir.. yani bilginiz olsun öyle sıkılın bence

Bir zaman içinde uzun süre sıkılmanın sizde olumlu bir etkisi oldumu?(sıkılmak güzeldir ve bir güçtür) ?
Cevapla