Aklım ermediği için Okul lise okumadım insan ve kendimi beğenmediğim içinde asgari ücret bile olsa çalışmıyorum ne diyorsunuz?

Kendimi hiç bir tarafımı beğenmem sevmem bu yüzden 12 yıldır kendimi toplumdan uzak tutuyorum kendime özel hayat hiç düşünmedim hiç lise mezunu olamıcam ehliyet pasaport alamıcam bir kızın elini tutamıcam araba süremicem felan.. kendimi hiç sevmem...

Aklım ermediği için Okul lise okumadım insan ve kendimi beğenmediğim içinde asgari ücret bile olsa çalışmıyorum ne diyorsunuz?
Cevapla