Arkadaşlar ben bu kadar kötü bir dönemde doğmuş olmak zorunda mıyım?

Ya iş bulamıyorum yaşım 31 oldu. Hadi iş bulamıyorum evleneyim desem evde kaldım kısmetim de yok. Bütün gün evde bunaldım ya naletlenmiş gibiyim. Acaba zamanında cahilken ben zina yaptım onların günahını mı çekiyorum. Moralim aşırı bozuk. Bunaldım ya neden böyle oluyor. Benim gibi olan var mı? Benden büyük kuzenlerime bakıyorum ya hepsi işler varken işini ellerine almış yükselmişler şimdi hayat çok kötü ya. İş yok hiç bir yerde yok.
Arkadaşlar ben bu kadar kötü bir dönemde doğmuş olmak zorunda mıyım?
Cevapla