Gizli Üye(30-35)+1 yılTam tersi.. Zira kadınlar, umursamaz erkeklere aşık olup peşinden koşuyor. Şöyle ki kadını umursayan erkek, sıradandır. Kadınlar ise , sıradan olmayan; kadına normal arkadaşıymış gibi davranan alfa erkekleri sever ve peşinden koşar. Kendisine tapan erkeği ise , eğer sevmiyorsa; aldatıp terk eder.
Yoksa erkeğini umursayıp seks yapan kadını, her erkek ister. Zaten Türk erkeğinin, başka ne beklentisi olabilir ki? Beni umursamayan kadını, bir gün bile yanımda tutmam. Yani Kadınlar; alfa , beta ve sigma ayrımı yapar. Erkeklerin tek ayrımı, seks yapıyor mu yoksa yapmıyor mu? Bu arada; alfa, beta ve sigma ayrımına detaylı deyineyim;
Alfa erkek kavramı : özgüvenli, kendi işinde genelde başarılı, toplumda saygısı olan , hem evde hem de dışarıda kadınını gururlandıran ve kadını koruyabilecek kadar güçlü erkeklere denir. Alfa erkekler, kadına gerekli saygı dışında hiç bir değer vermezler. Kadınlar da yönetmeyi değil, yönetilen olmayı sevdiklerinden alfa erkeklerle ;hem evlenmek hem de flört etmek isterler.
Şimdi gelelim Beta erkeklere... Beta erkek: ezik, itici, özgüvensiz , kendi işinde bile çoğunlukla başarısız ve bu yüzden evlenecekleri kadın tarafından ( genelde evlenmeden birliktelik yaşayamazlar) sürekli aldatılıp milletin ortasında hakarete maruz kalan erkektir. . Beta erkeklerin en temel özelliği eşine, annesinden daha çok değer vermesidir. Bu yüzden kadınlar, beta erkekleri güçlü görmezler ve hep saygısız olurlar. Çünkü güçlü erkek , kadınını annesine saygı duydurabilecek erkektir. Yani Beta erkekler genelde özgüvensiz ve zayıf olduklarından, kadını koruyamazlar. Sadece maddi durumu iyi ise, kendisinden düşük seviyede bir kadınla evlenebilirler. İstisnalar olabiliyor ama istisnalar genel kuralı bozmaz.
Tecrübelerime göre Beta erkeklerin mutlu flört ilişkisi olmasa da mutlu evlilik ilişki yaşaması şöyle mümkündür; evleneceği kadın kendisini seviyorsa ve bakireyse ancak böyle iyi evliliği olabilir. Zira bakire kadın, karşılaştırma yapamayacağından; bakire olmayan kadınlarda olduğu gibi eski alfa erkeklerini özlemesi mümkün değil.. Bu durumda erkeğin de cinsel gücü iyi ise; beta erkek ancak evlilikte mutlu olabilir. Yoksa evlilik öncesi hiç bir kadın, beta erkekle seks yapmaz. Belki çok zenginse , kadına fena para harcıyorsa ve kadın da evlenmek istemiyorsa ; elinde tutmak için nadir de olsa seks yapıyordur. Çünkü kadınlar, sevmedikleri erkeklerle çok seks yapmazlar. Sus payı olsun diye sömürebildikleri sürece, haftada bir ancak..
Sigma erkeği tanımlamak gerekirse; alfa kadar kadınlardan talep görmez. Bir kadınla uzun ilişki yaşar ve seks de yapar. Lakin betalar gibi , hanımcı da değildir ve ilişkide baskınlar. Aldatılma ihtimalleri de betalara göre, baya düşüktür. Çünkü ezik değil, baskın karakterlidir ve betalara göre de seks de iyilerdir
02 Yorumla
Soran+1 yılAnlaman mi git
Cevap sahibi+1 yılYoo senin değerlendirmen, yanlış
En İyi Cevaplar
KESİNLİKLE - HAYIR - !!! Bu YALANI uyduranlar feminist akıl hastası ve kel gay vs kendi ailesi sevgilis vs OLMAYAN hayatta tek amacı takipçi toplamak ve o yarım akıllı takipçilerden para kazanmak olan kendini ilişki profesörü ilan etmiş tımarhanelik tiplerdir.
KİMSE İSTENMEDİĞİ YERDE ZORLA DURMAZ ! Düzgün bir erkek ASLA durmaz !
Bu mantıkla yaklaşan ve düşünen kadınların bulup bulacakları erkekler hiç bir zaman "düzgün" erkekler olmayacak ! nerde ZORLA her kadını peşinde koşan dinsiz imansız ahlaksız naamuussuz saapıkk bar çocuuğu iittt onları kendisine çekecektir.. Onlar sadece koöprüyü geçene kadar ayıya dayı diyen ve çok kısa vaadeli düşünen insanlardır ama ne yazıkki çoğu aptal çakma ilişki umzanı bunu bile bilmiyor.. çünkü kendilerinin bile düzgün ilişkileri olmamış GERÇEK sevmek aşk nedir hiç yaşamış ellerinde telefonla millete LIKE dağıtmayı öğreten arızalar onlar..Bu arızalı düşünceyi kadınlara aşılayanlar "iletişim kurmak" nedir bilmeyen? tanışmayı = yatmak sanan beyyinsiz IQsü düşük zekadenen şeyden beyin etinde esar miktarda bulunan yaratıklardır.
Aşk sevgi karşılıklıdır ! yukarıda yazdım ! kims eistenmediği yerde zorla durmaz ve "düzgün" bir erkek hiç durmaz gider kendisini isteyeni arar bulur vs vs..
Aşk sevgi pizza değilidr pizzayı bile SEN SİPARİŞ EDERSİN ve ÖYLE SANA GELİR ! ama ne yazıkki akıl hastası ARIZA feminist kal gay vs erkek düşmanı ilişki uzmanı tiplere göre Pizza sen sipariş etmeden kapına gelmeli , kadın yan gelip yatıp MAL gibi bekleyince hayatının aşkı dururp dururken o bakmadan iligilenmeden hiçbir çaba göstermeden ayağına gelip oana yalvarmılı : "ne olur beni SEV" diye KÖPEK olmalıymış.. tam bir komedi ve beyinsizce akıl hastası düşünceler..(buarada ben bunları genel yazıyorum sana özel değil, bu tür tamamen yanlış akılları kadınlara ilişki uzmanları veriyor)
Ben kaç tane tanıştığım kadını bu yüzden tamaen SİLDİM ! Kibir ukalalık kendini bulunmaz hint kumaşı sanma erkeğe saygısızlık eg0 NARSİSTLİK ! bunlar artık bulaşıcı bir hastalık gibi kadınlar arasında hızla yayılıyor. İzledikleri yalan dolan ilişki videoları , tvde yalan dolan yerli dizilerdeki yalan dolan SENARYO karakter kadınlara özenme esinlenmeeler vs vs kadınlarda (düzgün olmayan kadınlarda demek istiyorum, düzgün olan kadınlarda nedense pısırık ezik soğuk ortalarda görünmeyen sevdiği erkekle tanışmak için çabası olmayan hiçbir iletişim kurmayan, neyi beklediğini bilmeden oturup bekleyen hayata hiçbir etkisi olmadan her şey önüne hazır gelecek sanan yanlış hatalı insanları) büyük bir bozulma çürüme kişiliksizleşme güvenilmezleşme gibi bir sürü negatif özellik var.. etrafta net görülüyor bunlar. Eğer sen bir erkeği umursamazsan o da sen umursamaz ve 1 şans verir (belki) bakar ölçer biçer bu kadından yoğurt olmaz , daha yolun başında böyle SAÇMALIYOR saygısız sevgisiz hareketler yapıyorsa bundan ne köy olur ne kasaba der çeker gider başkasını bulur ve bulmalıdır hakkıdır.. Sen eğer karşındaki erkeği "ADAM" yerien koymayıp ona saçma sapan saygısız sevgisiz hareketler yapıyorsan ve akıl hastası ilişki uzmanı arızaları dinlerip karşındaki erkeği kobay maymununa çevirip üzerinde denemeler yapıyorsan zaten onu SEV-Mi-YOR-SUN demektir.. Seven insanlar böyle BOŞ anlamsız aptalca şeyler uğraşmalar zamanı boşa harcamazlar birbirleriyle güzel vakit geçirirler vs vs.. böyle kaçacaksın kovalayacak zorla peşinden koşacak ilkokul çocuğu mantığında olan kadınlar gitsinler parkta salıncağa binsinler , aşk meşk sevgi hatta ciddiyet aile olmak onlara göre kesinlikle değil.. beyin yapıları kişilikleri gelişmemiş , olgun OL-MA-YAN kadınlar onlar.. yazık.. iletişim kurmak konuşmak sorunu çözmek yerine ilkel maymun gibi saçma sapan hareketler yapıp bu hareketler sonucunda ağzını kullanıp konuşmadan sonuç beklemek ve triplerle arızalarla eğer varsa bir sorunu çözmeyi beklemek? NEdiimm.. bu ülkede çok arıza varr çoook ! kadınlarda daha çok arıza var artık etrafta.. kendi akıllanırını kullanmayıp doğal davranmayıp pisllik arıza ilişki uzmanı tipleri dinledikleri için oluyor bütün bunlar..10 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılİnsan fıtratında şu vardır, bir şeyleri başardığı zaman kendini düşük moda alır örnek bir sporcu dünya şampiyonu olunca önceki kadar çaba göstermez çünkü hedefine ulaşmıştır başka yapacağı bir amaç kalmamıştır. Kadın erkekte böyledir birilerinin peşinden koşarız karşı taraf kabul edince bu seferde bizler çaba ve ilgiyi azaltırız
00 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılHer iki cins de kendini sevmeyen kötü davranan aşktan anlamayan kişilerden hoşlanırlar.. ama ben gerçekten sevgiye değer vereni severim
61 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim ✨
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
u +1 yılAynen it gibi davranacaksin kiymetin oluyor
24 Yorumla- +1 yıl
Bence hiç iletişim bile kurmayacan ben öyle yapıyorum hiç iletişim kuramıyorum
- +1 yıl
Aynı şekilde kadınlara da ne kdr köpekmiş gibi davranırsan ne kdr itin g0tüne sokarsan okdr değerin olur 😂
- +1 yıl
Hayır bana kimse oyle davranamaz varsin sonsuza dek yalnız kalayim işim olmaz
- +1 yıl
Bende öyleyim yani senin dediğin gibi bi kadın bana davransa direk boş ver basarım zerre vakit ayırmam ki zaten benim tavrımdan bana o şekilde davranamayacağını anlar. Ama doğru olan bişey var erkeklere göre kadınlar gerçekten kendisine insan gibi davranmayan tiplerden daha çok hoşlanıp bağlanıyolar
Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı. Hoşlanmam devam ederse soğurum
00 Yorumla"Erkekler şunu sever ya da sevmez, kızlar böyledir, şunu yaparlar, bunu yaparlar" dememeliyiz. İnsanlar birbirleriyle uyuşuyorsa, ortak konulardan hoşlanıyorlarsa ya da en basiti birbirlerinin hareketlerinden etkilenmişlerse hoşlanmaya başlarlar. Yani belli bir role girip, karşındaki insanı etkilemeye çalışmak ne kadar etik olur bir düşünün. Neysem oyum beni seven olduğum gibi sevecek demelisiniz. Diyemeyenlere sesleniyorum, ne istediğinize karar verin çünkü siz aşk değil ilgi bekliyor olabilirsiniz. Bu kötü bir şey değil tabi ki ama ne istediğinizin farkında olun ki insanlar farklı yorumlamasın.
41 Yorumla- +1 yıl
> > > "KENDİ" gerçek doğal ve DOĞRU DÜŞÜNCELERİ olan , IQ'sü zekası YÜKSEK bir kız var NİHAYET buralarda ve bu ülkede (!) kendini İlişki uzmanı ilan eden akıl hastalarının yalan yanlış sapık bozuk arızalı düşüncelerini değil kendi aklının, içsesinin söylediği doüruları dinleyen zeki ve düzgün kadınları artık karanlıkta MUM'la arıyor erkekler bu üllkede.
+1 yılAlakası yok. Bir erkek seni ulaşılabilir görmüyorsa böylesi bir tavır onu sadece senden uzakta tutar.
Bir kızdan vücut dili anlamında gizli açık herhangi bir olumlu sinyal almamış hiçbir erkek, onun peşinden gitmez.
Erkeğin alfası betası bu tip gri tonda kadınlar karşısında belli olur. Beta erkek, çekimser olduğu için uzak durur ama bir taraftan da bu sözde "gizemli" kıza karşı onetis geliştirir yani Türkçesi aşık olur.
Alfa erkeği, kızdan korkmaz, kaçmaz. Yanına gider iletişim kurar ama kendisini ezikleyip ucuza satacak şekilde yapmaz bunu. Dahiyane stratejileri ve psikolojik harp taktikleri vardır. Bir de bakmışsın ki 3 gün sonra o gizemli kız, bizim alfa zıpırla sevgili olmuştur. Daha kötüsü bizim oğlan onu yatağa bile atmıştır. Kadınlar, erkeğine göre muamele yapıyorlar.
KADINLAR, ZAYIF ERKEĞE KENDİNİ ULAŞILMASI BİR İDOL OLARAK TAKDİM EDER. GÜÇLÜ ERKEĞE İSE KENDİNİ KULLANILACAK BİR EŞYA GİBİ SUNAR.
10 YorumlaKesinlikle arkadaşım kaç tane sevgili si oldu kız üzerine gitti bunlar kaçtı. Öyle bisey yok. Bunlar her iki taraf içinde reddedilen kişi reddenini istiyor genel olarak böyle aşık olup buyulendigini hissetirince soğuma geliyor erkek kız farketmez malesefki iki taraf hoslansa bile biri fazla sevgi gösterince karşı taraf mesafe koyup kaçıyor. Kahretsinki böyle
10 YorumlaHayır, bu taktiği uyguladığınız için evde kalıyorsunuz 😅 umursanmayan insandan soğursun sonra sen onu umursamaya başladığında neler oluyor böyle moduna girersin.. hani diyorlar ya parasız erkeği sadece annesi sever, umursamaz kızıda sadece ailesi sever. 😅
10 Yorumla
+1 yılBence her erkek farklıdır ve her birinin tercihleri farklı olabilir. Bazı erkekler, umursamaz bir tutum sergileyen kızlardan hoşlanabilirken, bazıları daha dikkatli ve ilgili biriyle ilişki kurmayı tercih edebilir. Önemli olan, kendin olmak ve doğal olmaktır.💞
11 Yorumla- +1 yıl
"erkekler, umursamaz bir tutum sergileyen kızlardan hoşlanabilirken" Bundan sadece ÇOCUK erkekler hoşlanırlar , yaşı büyümüş olgun kişiliği karakteriolan DZÜGN bir hir erkek böyle çocukça şeylerle çocuk beyinli kalmış iletişim kurmayıp kaçan kadınla ASLA uğraşmaz ! , kadına bakar ve bu halaa çocuk gitsin parKta oynasın der ondan uzaklaşır (ayrıca zorla tanışmaya çalışan zorla kadının peşinde koşan erkek düzgün değilidr saapıktır, bunu her kadına yapar. Düzgün bir erkek SAPIIK gibi zorla kendisini istemeyen kimsenin peşinde koşmaz !!! Kadınların çoğu bu detayı bilmedikleri için sürekli buu sapııkk erkeklere cesur erkek sanıyor, seven her erkek cesurdur ama karşısındaki kadından 1 ışık bir çaba bir sevgi görürürse! herkese cesur olunMAZ).. Düzgün bir erkek
Senin görüşlerin --- ZEKİCE AKILLICA DOĞRU düşünceler.. kendi beynini kullanmayıp akıl hastası arıza erkek düşmanı femnist kel gay vs çakma ilişki uzmanı tipleri dinlemeyip kendi aklını kullanabilen kadın sayısı hızla azalıyor bu ülkede.. Kimse istenmediği yerde durmaz ! düzgün bir erkek istenmediği yerde HİÇ DURMAZ.
+1 yılBenimle insan gibi konuşan, bana değer verdiğini hissettiren kızdan hoşlanıyorum vallahi de billahi de. Tabi o kızı benim en azından biraz bile beğenmem gerekir yoksa ilgisinin hiçbir anlamı olmaz benim için. Eğer hiç beğenmediğim bir kız ise istediği kadar ilgilensin umrumda olmaz. Beğendiğim bir kız ilgisiz umursamaz davranınca hayal kırıklığına uğrayıp ondan vazgeçiyorum yeminle. Ben böyleyim
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 8,2b cevap paylaştı. Pek alakası yok. Çevren farklıdır belki o yüzden sana farklı geliyordur.
20 YorumlaAbi bi b. ka benzemeyen kız bile umursamaz davranınca hoşlanmaya başlıyorlar erkekler böyle bence
30 Yorumla
+1 yılAslında öyle değil her iki taraf içinde şöyle söyleyeyim Her iki tarafta karşı cinste akıllılık istemiyor Hani böyle aklı başında işte oturaklı böyle değil işte böyle serserilik peşinde basitlik peşinde Böyle insanlar her zaman için el üstü
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayır kızlar umursamaz erkeklerden hoşlanıyor hatta hoşlanmıyor aşık oluyor hatta aşık olmuyor bağımlı oluyor bu bir gerçek tartışılmwz bir gerçek ben kendimden örnek vereyim çok iyi niyetliyim duygusalım sevdim mi adam gibi seviyorum kıramıyorum mutlu ediyorum ilgileniyorum ama kaybediyorum ama umursamaz olunca sert davranınca kız sana deli gibi sırılsıklam aşık oluyor
00 YorumlaAğır kız seviyorum ben. Direkt cinsellik yaşayan kızı değil, ilk buluşmada samimi olan kızı değil.
Ama çok uzakta duran kızın peşinden de koşmam. Denge önemli bir şey.
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBilmiyorum ki şu an öyle yapıyorum peşimden koşuyo arada arayarak sadece açmıyorum iletişim sıfır 6 aydır bu böyle ama o yine de arada arar ama bana aşık olduğunu düşünmüyorum erkekler aşık olamaz
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılburaya sorarsan tabikide daha fazla kadin olsun diye etraflarında yalan söyleyecekler erkekler jsjsjsk. erkekler havalı kız seviyor tabi havayida abartmayanları! pesinden kosan kiz asla sevmez erkekler!
30 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılUmursamaz kızlardan hoşlanan erkeklerde hep şunu gördüm. Elde edene kadar çabalamak onların hoşuna gidiyor ama elde ettikten kısa süre sonra bırakıyorlar. Sırf elde etmek için aşık rolü bile oynayabilirler. Böyle ruh hastalarını kapatmak lazım.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvet umursamaz kızlara aşık oluyorlar sonra onlardan tekme yiyince abi tc kızına yüz vermiycen aşk diye bi şey yok, kadınlar sevmeyi bilmiyor diyip mizojinistliklerini konuşturuyorlar
10 Yorumla
+1 yılBen karakterli ne istediği bilen olgun kızları seviyorum. Eğlenceli de olsun şakalaşabilmeli birbirimizi güldürebilmeyiz. Monoton bir ilişki sıkıcı olurdu herhalde
10 YorumlaHayır tam tersi bana göre beni umursaması lazım ama çok böyle vıcık vıcık değil içinden gelerek. Bana göre böyle ama bu kişiden kişiye değişir başka erkekte umursamaz sevebilir.
10 Yorumla
+1 yılErkekler umursamaz kızlardan... kızlarda serseri erkeklerden hoşlanıyor... resmen sanki doğanın kanunu gibi
20 Yorumlabu kizlar icin de gecerli cunku insan birine cok fazla ilgili verdigi zaman karsi taraftaki kisi bundan soguyor umursamaz olundugunda karsi tarafin daha fazla baglanmasina neden oluyor
00 Yorumla
+1 yılO umursamama yapmacık olmuyor.
İnsanın aurasından ve doğal halinden relax , cool ve keyifli olması önemli.31 Yorumla- +1 yıl
Cok haklisin..
Gizli Üye(25-29)+1 yılİlk zamanlar umursayıp birden ilgiyi kesin ve izleyin
30 Yorumla
+1 yılValla Erkekler varya umursasın umursamasın farketmeksizin s*keb*lme ihtimali olan kızlardan hoşlanıyor
10 YorumlaOnu bilmemde kızlar uzun boy serseri pc bakir olmayan cinselliğe meraklı 190 yakışıklı barbar psikopat zengin badboy erkeklerden hoşlanır
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılKendileri bile ne tip kızlardan hoşlandığını hala çözebilmiş değil umursamaz kızlara da hayır diyemezler herşeye ağlayan kızlarda hayır diyemezler
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılbence genelleme yaparsak herkes kendine güvenen pısırık olmayan kişilerden hoşlanıyor
26 Yorumla- +1 yıl
Bence tam tersi
Cevap sahibi+1 yılkendine güvenmeyen kadından mı hoşlanıyosun
- +1 yıl
Yok ya oyle değil
- +1 yıl
Kendine güvenen
Güzel ve cesur
Yeri geldiğinde bile bana karşı gelmeli
Cevap sahibi+1 yıltamam bende öyle dedim zaten en başta
- +1 yıl
Himm Okey
- Kişilik & Karakter konusunda 319 cevap paylaştı.
+1 yılGenel için bilemem ama ben sevmem. Umursamaz insanlar bana kibirli gelir. Duygularını paylaşan insanlar ile daha empati kurarak anlaşırım.
00 Yorumla
+1 yılİlgisini göstermeyen kıza direkt kapıyı gösteririm. Dediğindem hoşlanan erkekler yok mu? Var. Onlar köle ruhu olanlar. Adam olamamışlardır.
00 Yorumla
+1 yılözetle:
00 Yorumlanasıl kızlar sevdiğini belli etmeyen erkekleri sallamazsa, bende umursamayan kızlardan nefret ederim bir yerleri kalkık derim
00 Yorumla
+1 yılUmursamaz da olmasın, peşimizden koşan da olmasın. Normal, sosyal, mütevazi. Eğlenceli. Konuşkan biri olsun.
00 YorumlaKendi değerini bilen kendine yatırım yapmasını bilen kadınlardan hoşlanıyor evet
20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 365 cevap paylaştı. Umursamaz istemezler ama umursamazlar cazip gelir kısa vade için.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 384 cevap paylaştı. Cilveli kızlardan hoşlanıyorlar 😅 Umursamaz olmasi pek onemli olmuyor
10 Yorumla
+1 yılEvet. Umursamazım 3 yıldır kapımda köpek oldu yine yüz vermiyorum
17 Yorumla- +1 yıl
Bunu yakışıklı eğitimli birine yap bakalım oluyor mu tipsiz abaza tabiki Kapında köprk olur
- +1 yıl
@Usser16 ne yapacan?
- +1 yıl
@Uuhbvnnnhbhh knk mantıken zaten bir insan eğitimli ve zekiyse kimsenin peşinden o kadar koşulmayacağını bilir demi?
- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılSevişmek için evet evlenmek için mümkün değil
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılErkekler şöyle mi yapıyor? Kadınlar şöyle mi olur? gibi genelleme yapamazsınız. Her insan karakteri farklıdır. Aynı senin gibi
20 Yorumla
+1 yılİstemsizce çekici gelir
Bu erkekler için değil herkes için böyle00 Yorumla
+1 yılErkeklere nasıl kızlardan hoşlanıyor bir bilsek hepsi farklı birbirinden
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 15,7b cevap paylaştı. Ne peşimden koşsun, ne de umursamaz olsun ki hoşlanayım.
00 Yorumla
+1 yılHiç bir kızı gözümde büyütmem umursamazsa kendi bileceği
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.
+1 yılKız güzeldir, çok beğenmiştir. Ulaşmasına gerek yok. Umursamazlık kişinin kendisine zarar.
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılHer iki taraf da aşktan anlamayan kişilerden hoşlanıyor.
00 Yorumla Erkeklerin neyden hoşlandığı belli değil.
Kendileri de bilmiyo00 Yorumla
+1 yılUmursaması lazım umursamazsa bi şeyler yaşarım sonra yol veririm
00 YorumlaUmursamaz değil ama gizemli kızlar etkileyici gelebilir
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇok güzel soru canım bence erkekler açık yürekli konuşkan sıcak kanlı ama bir o kadar da kendisini takmayan yani hedefi amacı erkeğin kendisi olmayan kadınlardan hoşlanıyorlar. Erkekler kim olursa olsun bir süre sonra sıkılıyorlar o yüzden onlarla çok yüz göz olmamak lazım yani herşeyini açığa dökmemek lazım biraz gizem her zaman iyidir
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Kenank07 evet neden güldün
Cevap sahibi+1 yılYanlış mıyım
- +1 yıl
Ama gerçek şu ki kadınların çoğunluğu tam tersi tipteler ve kendilerine kdr kötü davranılırsa okdr çok bağlanıyolar o tip erkeklere 😂
Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Umursamaz değil de biraz gizemli, peşinden koşturacak kadınlardan daha çok hoşlanırlar
00 Yorumla
+1 yılKimsenin kimsenin peşinden koşmasına gerenk yok
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 343 cevap paylaştı.
+1 yılEvet bunun nedenide değersizlik duygusu olduğunu düşünüyorum.
00 Yorumla
+1 yılUmursamaz kızdan değil umursanmak istemekten hoşlanıyorlar konunun kızla alakası yok egoyla var.
00 YorumlaDişil enerjisi yüksek olan kızlardan hoşlanırlar yani saygılı olan ama istekli görünmeyen cepte olmayan ulaşılması zor tatlı sert bayanlardan hoşlanırlar
30 Yorumla
+1 yılValla erkek milletine fazla yüz verince hemen değişiyorlar umursama taktik yap tabi dozunu kaçırmamak lazım kapıda tabiri caizse köpek oluyorlar devran böyle işliyor artık kolay olanın kıymeti bilinmiyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkeklerin ne istediği belli mi ki, soğuk davranırsın niye soğuk samimi davranınca herkese böyle misin diye düşünür, hepsi dengesiz bunların
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
+1 yılKimse kendisini umursamayan bir insandan hoşlanmaz..
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvet öyle tipler var ve bunun erkeği kadını yok üstelik
10 YorumlaEvet kesinlikle. Hatta bir erkek arkadaşım demişti bunu bana. Bana ne yaptığını nereye gittiğini soylemezse geç cevap verirse, benim için daha dikkat çekici olur demişti
00 Yorumlait yerine koyulduklari kızı ister hepsi için de bu boylee
20 Yorumla
+1 yılEvet beni asiri cezbediyor 😀
20 Yorumla- Devamını Gör (94)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer