Her halükarda çapkınlık çok tekin bir şey değil malum. Peki hangi cinsiyetin çapkın olanı sizi korkutur?

Her halükarda çapkınlık çok tekin bir şey değil malum. Peki hangi cinsiyetin çapkın olanı sizi korkutur?

Bence kişisel olarak değişir bu. Erkeği kızı yok. Aslında ikisinin de tehlikeli olduğunu düşünmüyorum. Kişi çapkın olduğunu bir şekilde ifade ediyorsa tehlikesizdir. Partneri de bilinçli olur ona göre davranır çünkü.
Çapkınlık, ilişkilerde güveni sarsabilir ve zarar verebilir, bu nedenle herkes için endişe kaynağı olabilir. Ancak, hangi cinsiyetten birinin çapkın olduğu konusunda genellikle kişisel deneyimler, inançlar ve algılar etkilidir. Kimi insanlar için erkeklerin çapkınlığı daha endişe verici olabilirken, diğerleri için kadınların çapkınlığı daha fazla kaygı yaratabilir. Önemli olan, bir ilişkide güvenin ve sadakatin önemini anlamak ve bu değerlere saygı göstermektir. Her iki cinsiyetin de çapkınlık yapabileceğini kabul etmek önemlidir ve ilişkilerde karşılıklı güvene dayalı bir temel oluşturulmalıdır.
Cevap
2Cevap
İkisi de bu yüzdende uzak durulması lazım
Çapkın kişilik cinsiyet farketmeksizin tehlikeli ve yola çıkılmazdır.
İkisinin de canı cehenneme
İkisi de
Kadin
ikisi de cıss
Kadın
Erkek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?