Misal saçı o kadar güzel olmamıştır. Fakat ben iyi hissetsin diye güzel olmuş derim. Fakat çok komik bir şekilde ise hayır olmamış derim tabi ki. Yani ufak tefek şeyler diyebilirim.
Kimseyi üzemem kıramam bazen gerçekleri söylemekten kaçıyorum maalesef çünkü kendim hassas kalpli bir insanım ve empati yapınca herkesi kendim gibi zannettiğim için bazen yalan söylemek durumunda kaldıgım oluyor karşı taraf üzülmesin diye