Sizi reelde tanısak ne görüyo olurduk? Sanal hayatınız ne kadar sahte?

Benim yansıtığım her şey realite, sadece, 3 te 1 kadarını yansıtıyor veya sorup anlatıyorum, veya, BUZLU gösteriyorum.

Klavye kapandığında, eşi ve kızıyla 3 kişilik mutlu bi dünyada, bebişiyle çocukça vakit. geçiren, deli dolu, zihni 4 parça çalışan, sürekli tatil gezme modunda, okuma aşığı ,

Dünyanın kalanını umursamayan birini görürdünüz.

Sizi reelde tanısak ne görüyo olurduk? Sanal hayatınız ne kadar sahte?
Cevapla