Bu tarz kızlar nasıl yapıyorlar bunu biri açıklayabilir mi lütfen?

Kız arkadaşım tek yaşıyor ve bı adamla tanışti 6 aydır çıkıyorlar , adam kıza çalışma evde otur ben bakarım sana dedi ve bakıyor da (Allah bozmasin) ama ben şunu anlamıyorum bunu kıskançlık olarak anlamayın sakın. Bu kızlar bunu nasıl yapıyorlar. Bende tek yaşıyorum sevgililerim oldu beraber de kaldık ama hiç birisi bana otur evde demedi. Bence bunun erkeğin zenginliligi ile alakası yok maddi durumu yüksek sevgililerim de oldu. Ama bu tarz kızlar nasıl başarıyorlar bunu. erkeğe direk mi söylüyorlar ya da ne bileyim , erkeğin içinden mi geliyor. ya da şans mı? Şimdi yatıp kalkmaklada alakası yok bu işin yapmayan adam yapmıyor...
Bu tarz kızlar nasıl yapıyorlar bunu biri açıklayabilir mi lütfen?
Cevapla