Niye böyle yapıyor bu kızlar?

Birtane arkadaşım var kız diye neyse buluştuk bugün bir arkadaşını da çağırmış abi sapık gibiler birbirlerine yalarım yutarım konuşuyorlar böyle rahatsız oldum birinin sevgilisi var bu arada sırf kızlara bakıyordular ben acayip rahatsız oldum hatta yanlarında dışlanmış gibi hissettim ben gerçekten iyi birilerine denk gelemiyorum ya götürdüler ya nsöeleş nargile içen bir yer lan dedim şaka mısınız aldım avmye çektim onları bowling oynayalım diye süt Mısır ısmarladım bir daha asla buluşmak 😄tövbe yani

Niye böyle yapıyor bu kızlar?
Cevapla