Neden bir kadının erkeğe ihtiyaç duyması zayıflık ve ters bişeymiş gibi gösteriliyor ki günümüzde?

Evet ben bir kadınım ve tabiki bir erkeğe ihtiyaç duyuyorum ya da şöyle düzelteyim hayatımda olmasından mutlu olurum. Çünkü ben bir kadınım ya maddi olarak bişey sunup sunmamasını geçtim manevi anlamda ihtiyacım var bunun zayıflıkla alakası yokki. Tabiki bozulan ampulü bende değiştirebilirim bende kendi kazancımla istediğimi alırım giyerim giderim vs... ama bunu hayatımda bir erkekle heleki hoşlandığım sevdiğim biriyle yapmak daha farklı. Onu geçtim kadın olunca hormonların ve isteklerin daha az olmuyor heleki belli günlerde, kendi kendimi yapmakla bir erkeğin bana dokunması onunla uyuyup uyanmak aynı şey değil. İnsanın fıtratı bu benim güçlü ya da güçsüz bir kadın olmamla alakalı değil. Neden bir kadın hayatında birini isteyince kendi başına mutlu olamıyor musun deniyor? ya da bir erkeğin gücüne mi ihtiyacın var deniyor? Kadın erkek isteyince neden aranan ucuz biri gibi lanse ediliyor ne saçma şeyler bunlar
Neden bir kadının erkeğe ihtiyaç duyması zayıflık ve ters bişeymiş gibi gösteriliyor ki günümüzde?
Cevapla