İnsan kaybettikleriyle mi var olur, kazandıklarıyla mı?

Bazen böyle hayatından biri çıkar büyük bir kayıp olarak görürsün ama gün gelir iyi ki gitmiş dersin, biri girer hayatına her şeyin olur gün döner keşke olmasaydı dersin. Peki, tüm bunların neticesinde insan hangisiyle daha çok var olur?

İnsan kaybettikleriyle mi var olur, kazandıklarıyla mı?
İnsan kaybettikleriyle mi var olur, kazandıklarıyla mı?
Cevapla