Mutluluk eşiğim yükselmesin diye az şey yaşamakla, kimse mutlu edemez tam anlamıyla o yüzden yasa gitsin felsefik fikrim?

Bunlar iç catismami oluşturuyor napmaliyim

Mutluluk eşiğim yükselmesin diye az şey yaşamakla, kimse mutlu edemez tam anlamıyla o yüzden yasa gitsin felsefik fikrim?
Cevapla