• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Sosyalleşmek istemiyorum bunun psikoloji dalında bir adı var mı?

RRRaskoInikov
RRRaskoInikov Takip Et
Master Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Canım istemiyor. Yani yas 24 arkadaş 0 sevgili 0. İstemiyorumda. İleride sorun olurmu
Sosyalleşmek istemiyorum bunun psikoloji dalında bir adı var mı?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • arsiz_belayim
    arsiz_belayim Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 30%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 571 cevap paylaştı.

    Psikolojide adına sizoid kisilik bozuklugu deniliyor.

    Şizoid kişilik bozukluğu sosyal ilişkilere karşı ilgisizlik, soğukluk ve duygusuzluk olarak ifade edilebilir. Bu hastalık ergenliğin başında duygusal ve sosyal olarak kişinin başkaları ile iletişim kuramaması ile kendini göstermeye başlar. Bu kişiler günlük hayatta normal insanlar gibi yaşamlarını sürdürebilirler ama başkaları ile anlamlı ilişkiler kuramazlar. Bütün hayatları boyunca yalnız yaşarlar, sürekli hayal kurarlar ve çoğunlukla hayvanlara aşırı bağlanma gösterirler. Başka insanların tahammül edemediği ve yalnız olmalarını gerektiren işlerde çalışabilirler. Tartışmalı olmakla birlikte bazı araştırmalar Şizoid kişilik bozukluğunun şizofreni başlangıcı olabileceği öne sürülmüştür. Şizoid kişiliği Şizofreniden ayrıran en önemli etken, bu kişilerin gerçek ile bağlantılarının kopmamış olmasıdır.

    2
    2 Yorumla
    • HerculeSavinien
      HerculeSavinien
      +1 yıl

      arsiz_belayim sen haksizsin ve sana bazi laflar hazirladim.
      bir cumle uzerinden tani koyduguna gore bu konuda uzman olmadigin asikar. Uzman olmadigin konuda tani yapacak kadar yazabiliyorsan cahil oldugun asikar. Cahilin sozune bakip boyle konularda karar alinamayacagina gore; bizimla diylsın.

      Konuya gelirsek; ileride bir sorun yaratmaz. Kendini sartlamadigin surece caninin istedigi gibi yasayabilirsin. Belki asosyal ya da anti-sosyal sinifina girrsin en kotu ama bunun da hep boyle kalmasi gibi bir durum yok ya da ileride kotu seyler yasatacak bir durum degil.
      Caninin istedigi gibi yasamana devam et. Bir problem yok.

      Boyle seri katil tanimlamalarini da hic dusunme bile. :)

      Yorumla
    • arsiz_belayim
      arsiz_belayim
      +1 yıl

      Ben kimse tanı veya tedavi uygulamıyorum ki? :)

      Ne kullanıyorsan benden uzak dur :) Sadece bahsedilen böyle bir hastalığın olduğu.

      Kafan sakin olduğunda bir daha okur musun?

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Böyle bir yığın insan var, bişey olmuyor, tembel ve sorumsuz bir hayat ama ileride sorun olur mu diye sorarsan şöyle düşünüyorum, kimlerin arkadaşlığı yıllarca sürüyor, en yakınlarımız dışında kim kime menfaatsiz yanaşıyor. İçinden geldiği gibi takıl..

    0
    0 Yorumla
  • bitaneeeee
    bitaneeeee Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34 , eic 74%
    +1 yıl

    arkadasinin sevgilinin olmamasi problem değil demekki yeterince icine sinen sevecegin kafa dengin insanlarla bir araya gelmemissin ya da ortamin geregi karsina cikmiyor. Daha öncesinde yasadigin herhangi bir olay insanlara guveninin kirmis olabilir bu yuzden icine kapanmissindir belkide. Zaten arkadasin 1 2 tane can dostun olsun yeter sevgili desen zaten evlenmeye yakin olmasi daha iyi daha sağlıkli. Ama insanlarla iletisime geç biraz biraz ozelini anlatmak zorunda degilsin ama kendine yakin bulacagin birileri olacaktır elbet mesela senin gibi cok arkadas istemeyen biri? neden olmasin

    1
    5 Yorumla
    • RRRaskoInikov
      RRRaskoInikov
      +1 yıl

      Pek yok. Psikoloğa gidiyorum ve her hafta ödevler veriyor. Yapmam gerekenlerden 1i bir arkadaşla sinemaya gitmekti, davet ettim ama kimse gelmek istemedi. Başkalarıyla gidecek olan var vs vs bahaneler. Yani yapabileceğim birşey yok sanırım

      Yorumla
    • bitaneeeee
      bitaneeeee
      +1 yıl

      sen de bir problemmi varki yani durduk yere bir insani şak diye sinemaya da cagirmak tuhaf olur tabiki.. Once bir muhabbetini olmali komsunun oglu kizi vs yok mu. Ya da kuzenlerin falan.

      Yorumla
    • RRRaskoInikov
      RRRaskoInikov
      +1 yıl

      Kuzenlerim uzakta. Ben Marmaris liyim ama şu an kocaeli deyim yani ailem 700km uzakta. Bulunduğum yerde de hiç arkadaşım yok

      Yorumla
    • bitaneeeee
      bitaneeeee
      +1 yıl

      bir sekilde arkadas ediniceksin ama öyle odevle değil insanlari tanicaksin yavas yavas bir anda gel sinemaya gidelim olmazki insanlar tabiki sevdikleri keyif aldiklari insanlarla gitmek ister sinemaya

      Yorumla
    • RRRaskoInikov
      RRRaskoInikov
      +1 yıl

      Az çok tanıyorum. Hiç tanımadığım insanlara teklif etmedim tabikide.

      Yorumla
  • zeytinyağlısabun
    zeytinyağlısabun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 55%
    +1 yıl

    Anti sosyalsin demekki. Belki depresyonda da olabilirsin. Cocukluktan gelen bisey de olabilir. Insan yalnizliga alisinca bir kere bir baskasina tahammulu azaliyor. Herseyin hem iyi hem kotu yanlari vardir. Ama bir yuva kursan guzel olur cunku insan sevilmek sister eninde sonunda coluk cocuk bir yastan sonra lazim

    1
    2 Yorumla
    • RRRaskoInikov
      RRRaskoInikov
      +1 yıl

      Tamam ama ben denedim hiçkimse olmadı

      Yorumla
    • zeytinyağlısabun
      zeytinyağlısabun
      +1 yıl

      Olmamasinin nedenine inmek gerek. Cocuklukta yasadigin ortam aile ici iliskilerin, şu an depresyonda olma ihtimalin gibi sebeplerden dolayi olabilir. ya da o insanlarda senin ilgini ceken bisey yoktur vs. Bu sorularin cevabi sende.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

10

Cevap

24

Cevap

  • akira19
    akira19 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Niye gizliden soruyorsun ki.. :) Benim arkadaşım vardır ama genelde ben de pek sevmem öyle çok kalabalık falan. Çoğu şeyi de yalnız yaparım... Severim de. İstemem de biri olsun. Hasta olabiliriz ancak samimi gelmeyen çoğulluktansa dürüst tekillik yeğdir boş ver... :)

    1
    0 Yorumla
  • Yuri_
    Yuri_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Tabi ki değil saçmalama! Dışarıda takılanların hepsi basi bir örnekler: bir araya geldiklerinde ellerinden telefon düşmüyor. Çok basit oldu ama durum bundan ibaret. Asıl boş insanlarla takılmak asosyal yapıyor insanı.

    0
    4 Yorumla
    • RRRaskoInikov
      RRRaskoInikov
      +1 yıl

      Takıldığım kimse yok ama. Mesela yarın yani bugün sabah daha doğrusu çarşamba saat 15:30 da sinemaya hobbit i izlemeye gideceğim, birkaç kişiye teklif ettim gelirmisin diye hatta ben ödeyeceğim parayı falan gelmek isteyen olmadı. Psikoloğum ödev vermişti yapamadım çünkü yapabilmem için 1 arkadaş falan gerekiyor ama kimsede gelmiyor

      Yorumla
    • krblsdny
      krblsdny
      +1 yıl

      Buna kesinlikle katiliyorum bir arkadas grubumda onlarla gorustugumde herkes telefonla ilgilendigi icin bende mecbur telefonla ilgileniyorum. İnstagrama sadece onlarin yaninda giriyorum dusun artik :)

      Yorumla
    • Yuri_
      Yuri_
      +1 yıl

      Bunun için psikoloğa bile gerek yok aslında :)

      Yorumla
    • zeytinyağlısabun
      zeytinyağlısabun
      +1 yıl

      Insanlarla iletisim kurmadikca onlari gercekten dinleyip samimi birseyler paylasmadikca ne kadar teklif etsen de Boyle seyler biraz garip olur. Bunu bir sorumlulukmus gibi yapmak istemissin sanirim ki zaten odevinmis. insanlar hisseder bu aradaki farki. Ben de cogu arkdasimla farkli fikirlere sahip oldugum icin dusuncelerimi icimde sakliyorum fazlakonusamadigim icin arayi hediyelerle kapatiyorum. Yemege davet etme ile vs. Tabiki egreti duruyor. Ama sosyallesme onemli bisey cunku insan yasaddikca gordukce ogreniyor. Kendi basina kalmamaya calis bu iyi degil.

      Yorumla
  • ByÇocukk
    ByÇocukk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    sen zate şu an sorunlusun dostum sevgili kıset işi ama arkadaş olmalı yoksa birgün kötü insanları tanımayacak kadar geri kalır onlarla dost olursun :)) piskiyatrik açıklamsı bence korku sen çekingen utangaç biri gibisin :)9

    0
    1 Yorumla
    • Pattisekmek
      Pattisekmek
      +1 yıl

      Korkuyla, çekingenlik alakası yok. Istedigim zaman insanlarla konuşabiliyorum. Cesur bir sekilde herkesin korktuğu soruları ben sorabiliyorum. Ama garip bir şekilde karşılaştığım insanlarla konuşmak istemiyorum. Sonunda kendimi doğaya ve bilime bırakıyorum. Uzun yürüyüşler den zevk aliyorum

      Yorumla
  • tatlısubalonu
    tatlısubalonu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 47%
    +1 yıl

    Eğer sen hayatından mutluysan ve sorunların yoksa bence sorun değil çok sosyal olmaya gerek yok bence o da senin görüşün

    1
    0 Yorumla
  • krblsdny
    krblsdny Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 32%
    +1 yıl

    Sevgili İstememeni anlayabilirimde arkadas istememek nedir? Muhabbet edecek iki insan lazim

    0
    6 Yorumla
    • Gotham
      Gotham
      +1 yıl

      Asıl sevgili istemeli arkadaş istememeli. Erkekler için durum bu olabilir. Ama eğerki eski kızarkadaşı kazık atmışsa anca o zaman istemez insan (yada buna benzer durumlar)

      Yorumla
    • RRRaskoInikov
      RRRaskoInikov
      +1 yıl

      Şimdiye kadar hiç arkadaşım olmadı bende alıştım buna

      Yorumla
    • krblsdny
      krblsdny
      +1 yıl

      @gotham sevgili sikinti verebilir hayatini ona gore yonlendirmen gerekebilir yani sorumluluk yukler insana.. Sorumluluk istemeyebilir bir insan.. Ama arkadaslar sorumluluk gerektirmez :)

      Yorumla
    • RRRaskoInikov
      RRRaskoInikov
      +1 yıl

      Lisede alay ederlerdi o zamandan falan özgüvenim kırıldı

      Yorumla
    • krblsdny
      krblsdny
      +1 yıl

      Lise geride. Kaldi artik hayatta her zaman onune bakmalisin..

      Yorumla
    • RRRaskoInikov
      RRRaskoInikov
      +1 yıl

      Kolay olsa keşke :) psikoloğa gidiyorum yenmek için.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Senin durumunu bilmiyorum ama benim sorunumda seninkinin tam tersi. Her gün yeni birileriyle tanışmazsam kendimi çok kötü hissediyorum. Ne acayip bir dünya bu.

    0
    0 Yorumla
  • süzekçayı
    süzekçayı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Arkadaşı sevgiliyi bilmemde sağlam bir dostum olsun...

    0
    0 Yorumla
  • 1970s
    1970s Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Arkadaşı boşverebilirsin de sevgilisiz olmaz tabi görücü usuluyle gitmek istemiyorsan

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ben de istemiyorum. insanlardan ziyade sosyalleşmye çalışıyo ollarak görünmekten yavşklık yapıyorum sanılmasından utanıyorum. böyle geberip gidecem. doktorlar bir skten çakmaz. herkesin ilacı kendinde. kafana göre takılcaksın

    1
    0 Yorumla
  • Anti-Flört
    Anti-Flört Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 333 cevap paylaştı.

    Bende de var bu
    Beni de kimse istemedi. Şimdi de ben reddediyorum insanları. Tıpkı onların da bana yaptığı gibi. Yalnızlığa alıştığım için de herkes fazlalık geliyor

    3
    1 Yorumla
    • Pattisekmek
      Pattisekmek
      +1 yıl

      Neden böyle oluyor peki?
      Bende de insanların içinde oturuyorum bakıyorum onlara konuşuyorlar. Konuşasım gelmiyo. Kimseyle ilişki kurmak istemiyorum. Doga ve bilim beni tatmin ediyo. Uzun yürüyüşler yapıyorum. Ama canım istemiyo. Hayatim boyunca 1,2 kişiyle teklifim hep.
      Ortaokulumda pek kaliteli insanlar yoktu. Bende kendimi ağaçlara bakmakla, bir şey çizmekle tatmin ettim.
      Merak ettiğim bir şey varsa ben zaten mı böyleydim? Yoksa zorunluluktan yaptığım davranışlardan mı kurtulamıyorum?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Depresifligin bir türü bendede var geçmişte yaşadığın arkadaş kazığı varsa etkisi olmuştur aileye her tür kavga dısariya kırmamaya özen korkak davranışlar

    0
    0 Yorumla
  • Gizemliadam34
    Gizemliadam34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    olur be kardo :D acil manita bul kendine yoksa sonun benim gibi olur :D:D

    0
    0 Yorumla
  • MasumCem
    MasumCem Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl

    olmadı alırsın ilerde bir köpek, sana dostluk eder. sevgilerin en güzelini hayvanlar gösteriyor insana zaten.

    0
    0 Yorumla
  • Mnita
    Mnita Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    Olmaz kankaa :D senden bir halt olmaz :D böyle devam :D

    0
    0 Yorumla
  • KallEL
    KallEL Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    Önce tiroid testi yaptır sonuçlar temizse testosteron testi yaptır bu da temizse durum vahim

    0
    1 Yorumla
    • HerculeSavinien
      HerculeSavinien
      +1 yıl

      "Psikolojide adına sizoid kisilik bozuklugu deniliyor" cumlesi bir tani ya da tanim degil oyle mi?
      Nys sn seri katlsn qLb. s. s grsrz.

      Yorumla
  • Baranmbg
    Baranmbg Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Psikolojide sosyalleşmek istememenin bir adı olmazda. Bunun sebebi araştırılır sebebi varsa bunun tanısı yapılır ve adı koyululur

    0
    0 Yorumla
  • ali9596
    ali9596 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 61
    +1 yıl

    Ona avrupada ainselganger diyorlar. Turkcesi yalniz demek

    0
    0 Yorumla
  • Swarog
    Swarog Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Empati kurabiliyor ya da sorumluluk hissediyor musun bazı şeyler

    0
    0 Yorumla
  • typhoonbringer
    typhoonbringer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 30%
    +1 yıl

    Ilerisini bilemem de simdiden sorun olmuyor mu?

    0
    1 Yorumla
    • RRRaskoInikov
      RRRaskoInikov
      +1 yıl

      Hayır olmuyor

      Yorumla
  • re-polyanna
    re-polyanna Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 43%
    +1 yıl

    sosyal fobi olarak nitelendirilebilir belki.

    0
    0 Yorumla
  • öğrenimgörevlisi
    öğrenimgörevlisi Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 54%
    +1 yıl

    ilerde olsun istersin belki karar verme hemen

    0
    0 Yorumla
  • _Anastasia_
    _Anastasia_ Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Bendede aynı durumlar söz konusu ve sorun olacak

    0
    0 Yorumla
  • Deliyimlann
    Deliyimlann Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sosyal fobi
    Depresyon

    0
    0 Yorumla
  • _Eileithhyia_
    _Eileithhyia_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Yaş 18 al bendede o kadar

    0
    0 Yorumla
  • Ramazankzlyll
    Ramazankzlyll Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Yok diye biliyorum :/

    0
    0 Yorumla
  • Bir-Bir-İki
    Bir-Bir-İki Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    sosyoloji :D derrrmişim :D

    0
    0 Yorumla
  • jjonturk
    jjonturk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    doğru yoldasın en azından rahip sin))))

    0
    0 Yorumla
  • OnaSor
    OnaSor Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 444 cevap paylaştı.

    ınsanlar senı yormus belkide

    0
    0 Yorumla
  • armageddon-_
    armageddon-_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    depresyon belirtisi...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    bende de yok sevgili hic olmadi

    0
    0 Yorumla
  • amyleeches
    amyleeches Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    yokk

    0
    1 Yorumla
    • RRRaskoInikov
      RRRaskoInikov
      +1 yıl

      Çok aydınlatıcı oldu teşekkürler

      Yorumla
  • grandcannon41
    grandcannon41 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    nihilizm hiççilik

    0
    0 Yorumla
  • dmxturan
    dmxturan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    antisosyalizm

    0
    0 Yorumla
  • golden-angel
    golden-angel Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Banada oluyo bazen

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(19)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Sosyalleşmek istemiyorum bunun psikoloji dalında bir adı var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sosyalleşmek istemiyorum bunun psikoloji dalında bir adı var mı? 15 cevap verildi
Psikiyatristim sosyalleşmek şart diyor? 4 cevap verildi
Aşırı sosyallik bir psikolojik rahatsızlık olabilir mi? 26 cevap verildi
Sosyapatım (anti sosyal kişilik bozukluğu) ? 7 cevap verildi
Asosyalim ama sosyalleşmekte istemiyorum? 5 cevap verildi
Sosyalleşmek istememek anormal mi? 13 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Dünyaca ünlü oyuncu Giancarlo Esposito müslüman oldu, kendisini tanıyor musunuz?
  • Omlet sever misin?
  • Kendi hayatı karanlıkken başkalarına ahlak dersi veren insanlara tahammülünüz var mı, yoksa yüzlerine vurmalı mı?
  • Kocamın kız kardeşimi benden daha çok beğenmesi normal mi, bu sözleri ne kadar ciddiye almalıyım?
  • Kimler sabah kahvesini içti?
  • Sevgilinin, arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmesi seni rahatsız eder mi?
  • Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra tekrar geldim sizde neler var ne yaptınız?
  • Her halinizle güzel misiniz?
  • Sizce insanlar en çok hangi duyguyu gizlemeye çalışıyor?
  • Aldatırken, aldatılırsanız tepkiniz ne olurdu beyler bayanlar😅?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨