Aşırı sosyallik bir psikolojik rahatsızlık olabilir mi?

Sürekli insanlarla iç içe olmak istemek. Gecenin bir vakti sebepsizce evde sıkıntıdan patlayacak duruma gelmek. Hiçbir şey yapmasan bile insanların çok olduğu ortama sürekli özlem duymak..

Birkaç aydır anormal seviyelerde gezip tozma isteğim var.

Çiftleşme mevsimim mi yaklaşmış?
Aşırı sosyallik bir psikolojik rahatsızlık olabilir mi?
Cevapla