
Bence herkesin içinde sakladığı ve ortaya çıkmayan hazineleri var🌿✨️

Bence herkesin içinde sakladığı ve ortaya çıkmayan hazineleri var🌿✨️
Bana genelde auran çok farklı diyorlar. Acaba gerçekten öyle mi yoksa çirkinsin diyemedikleri için mi? Neyse, yok mu şöyle acele vesikalik gibi acele aura görüntüleyen bir stüdyo? Gidelim de baktıralım.
Bence herkesin yok. Ender insanların var aurası ve karşılaşınca kendine çekip alıp götürür.
Teşekkür ederim 🙏
tabikide inanıyorum 😇
ben mesela auryaralıyım
Cevap
14Cevap
Hayır herkesin yok çoğu insan sıradan geliyor gözüme ki bende sıradanım zaten
Hayır bence yok. Hatta çoğu kişi de bile yok.
Herkesin icinde bi seytan olduğuna inanıyorum daha cok
Ahahah kesinlikle bende 😀
Delirtenlere burdan selam 🫡
Teşekkürler 😌😌😌
Çoğu kişinin var. Ama herkes için bunu söyleyemem kendi adıma.
Auro vs saçma sapan şeyler çıkardı insanoğlu
.. bir insanın aurosu dürüst olması merhametli olması vefalı olması
haklısın ama çoğu kötülükten başka bir şey değil
Evet inanıyorum ama yansıtıp yansıyamamak insana ya da yaşadıklarına bağlı oluyor.
Bi enerjisi var bence buna aura diyorlarsa olabilir
Evet kesinlikle inanıyorum güzellik başka aura başka
evet inanıyorum ve bence verdiğimiz aura çok önemli
Özellikle renkli gözlü insanların aurasının yüksek olduğunu düşünüyorum
Her insan kitap gibidir cevirdikce sayfasini daha farkli dúnyalarini keşfedersin vardir olmazmi...
Herkeste yok işte kardeşim az insanda var
İnanıyorum evet
Kesinlikle bir albenisi, bir aurasi var 🖤
Herkeste olmuyor o auradan
Bilmiyorum vardır belki
Bu kızı çok beğeniyorum
Evvett tabiiki her insan ayrı bi dünya
Evet inanıyorum
2020 model var bende. benzinli.
Eder vardır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?