Bi arkadaşım hep bana ben senden daha güzelim diyor onunla konuşmayı kesmeli miyim?

cidden bıktım ya hep beni onunla karşılaştırıyor hep ben senden daha güzelim falan diyor yetmezmiş gibi onu arkadaş ortamında söylüyor kombinim kombininden daha güzel yok benim makyajım daha güzel diyor
Bi arkadaşım hep bana ben senden daha güzelim diyor onunla konuşmayı kesmeli miyim?
Cevapla