
Hemcinslerinizle iyi anlaşmak size ne hissettiriyor? 😅

Hemcinslerinizle iyi anlaşmak size ne hissettiriyor? 😅
Hemcinslerini doğru anlayıp anlaşabilenler, karşı cinse de hitap eder. Ben hemcinslerimle de çok iyi anlaşırım. Gerçi birçok hemcinsimin zihin seti olarak karşı cinsten pek de bir farkı kalmadı ama.
Pardon. *Hemcinslerimle iyi anlaşamam.
Hem cins işte sevmim ben hemcislerimi
Cevap
11Cevap
Normal hissettiriyor..
Hemcinslerimle pek anlaşamam ben
Iletisim becerilerimin yuksek oldugunu hissettiriyir
Hemcinslerimle daha güzel eğleniyorum orası kesin..
Hangi konuda iyi anlaşmak önemli olan bence soruda o
bir şey hissetirecek bir durum yok ilginç soru ama 👍
Hiç bir şey sende mi bacım diyip geçiyorum ayna gibiler masallah 😅
Hemcinsim benim gibi kafa dengi biriyse anlaşmakta kolay oluyo zaten
Nadir görülen bir doğa olayı
Ekstra bişey hissetmiyorum
dişil enerjim artıyor
Ben insanlarla anlaşamiim.
Güzel hissetiriyor
Pek bir şey hissettirmiyor yani normal
Normal?
Ayyy süperrrr✨️
Daha mutlu oluyorum
Arkadaşlık
Güzellik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?