27 yaşına gireceğim bipolar anksiyete derken çoğu duyguyu hissetmiyorum ne yapacağımı bilmiyorum neden?

Neden bunları yaşamak zorundayım.

27 yaşına gireceğim bipolar anksiyete derken çoğu duyguyu hissetmiyorum ne yapacağımı bilmiyorum neden?
Cevapla