Senin için kötülük nedir? Kötü insan tanımın ne?

  • İnsanları kötü biri olmaktan daha çok korkutan bir şey varsa o da hiç var olmamış gibi olmak yani yok sayılmak… Kötülüğü tercih eden pek çok insan yok sayılma, kendini hiç gibi hissetme duygularını bastırmaya çalışıyor. Hiçlik kötülükten daha kötü çünkü bazen. Yok gibi olmak… 🫠🫠 Depression is entering🤗🥳
Senin için kötülük nedir? Kötü insan tanımın ne?
Cevapla