Selâmlar!
İyi bir dinleyici misiniz, yoksa iyi bir konuşmacı mı, hangisin de daha iyisiniz...🥳✔

#Acid_Qeenn...🌺
Selâmlar!
İyi bir dinleyici misiniz, yoksa iyi bir konuşmacı mı, hangisin de daha iyisiniz...🥳✔

#Acid_Qeenn...🌺
Ben konuşmak konusunda pek iyi değilim.. yani zaten çok nadir konuşurum sessiz olurum ama dinlemek konusunda oldukça başarılıyım.. karşımda ki insana değer verdiğim için sorunlarını dertlerini dinlerim sözünü kesmem ve onu anlarım.. empati yaparım.. aynı saygıyı da karşım da ki kişiden beklerim tabi ki de
Bence başta iyi bir dinleyiciyim karşımdakinin açılıp kendini anlatması rahat olması için elimden geleni yaparım. Ara ara sorular sorarım karşımdaki bir aydınlanma yaşar hiç böyle düşünmemiştim diye sonra benim düşüncelerimi de almak için konuşmamı ister. Önce dinler sonra konuşurum bence dinlemek konuşmaktan daha büyük bir yetenek🙏
Cevap
20Cevap
Dinlerim de, konuşurum da ağzım iyi laf yapar
Yerine göre ikisi de olabilirim ama kişiye göre ikisi de olmayabilirim.
Bugün ikisi de vardı.😄
Evet hakkını verdik ajsjskdkdkdkclflg
Çene kaslarıma iyi geldi. 😄
Dünün acısını çıkardık bro 😂😂😂😂
Açığı fazlasıyla kapattık.😄😄
Bugün bir haftalık konuştum adeta yetoo 😂😂😂😂
İyi bir dinleyiciyim, iyide konuşurum bazen canımnı sıkanlarada iyi küfür ederim 😬
Yeri gelince iyi bir dinleyici, yeri gelince de konuşmacı.
Hep çoğunlukla dinleyiciyimdir. Çok konuşmayı sevmiyorum zaten.
Çok iyi dinler, harika konuşurum. Mütevâzı olamayacağım.
Yerine göre ikisi de ama dinlemeyi tercih ederim.
İyi bir dinleyici ve sıra gelince konuşmacı, ancak daha çok düşüncelerimi yazıya dökmeyin severim
Dinlemeyi sevmiyorum muhtemelen benim diyeceğim şeuler daha önemlidir
İkisinde de çok iyiyimdir, övünmek gibi olmasın..
Dinlemeyi ve yönlendirmeyi severim ama iyi bir konuşmacıda olabilirim..
Ikiside değil valla
Yerine göre dinlerim, yerine göre konuşurum.
İkisi de ama daha çok dinleyiciyim
İkisinde de iyiyimdir
Her ikisiyim
Yerine göre ikisi de
Iyi bir dinleyicim severim dinlemeyi
iyi bir dinleyici
Her ikisi de var çok şükür
İkisi de. Ama dinlemeyi tercih ederim
İyi bir dinleyiciyim.
Duruma gore degisiyor
Bende her ikisi de var,☺️
İyi dinleyiciyim
İkisi de..👍
Her ikisi de.
İkiside
Iyi bir dinleyici
İkisi de değilim
İyi bir konuşmacı.
İkiside var maşallah bana
Dinleyiciyim
İkisi de
her ikiside
Her ikisi de
Ikiside
Iyi dinlerim ben
İkisi de var bende
Dinleyici
İyi bir dinleyiciyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?