Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Yerine göre hem dinleyici hem de konuşmacı olabiliyorum. Ama dinleyici yönüm daha çok ağır basıyor. Canım anlatmak istemediği zamanlar ağzımdan tek kelime çıkmaz.
Yeri geldiğinde gerektiği kadar konuşuru. İyi bir konuşmacıyımdır. Akıcı ve donanımlı bir şekikde konuşabildiğin için gerekli durumlarda hep ön plandayımdır.
Ayrıca iyi de bir dinleyiciyimdir. Gerektiği zaman gerektiği kadar.
İkisiside. Yerine göre çok iyi bir konuşmacı yerine göre dinleyici. Hangisine ihtiyaç varsa ben oyum. Yeterki karşımdaki kişi rahat etsin psikolojik açıdan.
Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.
Aynı anda ikisiyim. Biri konuşurken onu anlayıncaya kadar dinlerim. Onu anlamamış isem o anlatırken araya girer ve anlayamıyorum derim. Söz hakkını bana verdiği zamanda kendimi ifade ederim.
Valla o kadar iyi bir dinleciyimdir ki karşımdaki anlatır ama o anlatirken zihnimde öyle başka yerlere giderim ki yalnız aynı zamanda öyle doğru tepkiler de veririm ki o dinledigimi zanneder... çünkü o kadar sıkıldım ki insanlardan Allah affetsin...