İngilizce bilmeyenleri en cahil kişiler olarak görüyorum. Siz nasıl görüyosunuz?

Hele hele hem İngilizce bilmiyor hem de yazılım bilmiyorsa derhal orayı değil şehri bile değiştiririm. Ne cahil insanlar var ya
İngilizce bilmeyenleri en cahil kişiler olarak görüyorum. Siz nasıl görüyosunuz?
Cevapla