Hata yapmamak için 18 olana kadar bekledim ama artık ne istediğimden eminim iyi mi yaptım?

Her zaman içimde vardı zaten erkeklere düşkünlük ama dedim ergenlik hevesidir yapma şimdilik diye
Ama artık daha karakterimin oturduğu bi yaştayım ve isteklerim değişmedi yıllarca bastırdığım duyguları şimdi ortaya çıkarttım

Sevgili olmak falan bana göre değil istediğimle takılıyorum çekiciliğimi kullanarak zenginlerle de eğleniyorum

Sizce bekleyerek doğru mu yapmışım yani bu hayat tarzında bi sorun yok çünkü içimden geliyor ve karakterim buna uygun ve en önemlisi mutluyum

Bastırdığım zamanlar hep depresif hissediyordum ama artık özgür hissediyorum

Bekledim çünkü belki hevestir geçer dedim ama değilmiş heves bu benim karakterimmiş
Hata yapmamak için 18 olana kadar bekledim ama artık ne istediğimden eminim iyi mi yaptım?
Cevapla