Her zaman içimde vardı zaten erkeklere düşkünlük ama dedim ergenlik hevesidir yapma şimdilik diye
Ama artık daha karakterimin oturduğu bi yaştayım ve isteklerim değişmedi yıllarca bastırdığım duyguları şimdi ortaya çıkarttım
Sevgili olmak falan bana göre değil istediğimle takılıyorum çekiciliğimi kullanarak zenginlerle de eğleniyorum
Sizce bekleyerek doğru mu yapmışım yani bu hayat tarzında bi sorun yok çünkü içimden geliyor ve karakterim buna uygun ve en önemlisi mutluyum
Bastırdığım zamanlar hep depresif hissediyordum ama artık özgür hissediyorum
Bekledim çünkü belki hevestir geçer dedim ama değilmiş heves bu benim karakterimmiş
Ama artık daha karakterimin oturduğu bi yaştayım ve isteklerim değişmedi yıllarca bastırdığım duyguları şimdi ortaya çıkarttım
Sevgili olmak falan bana göre değil istediğimle takılıyorum çekiciliğimi kullanarak zenginlerle de eğleniyorum
Sizce bekleyerek doğru mu yapmışım yani bu hayat tarzında bi sorun yok çünkü içimden geliyor ve karakterim buna uygun ve en önemlisi mutluyum
Bastırdığım zamanlar hep depresif hissediyordum ama artık özgür hissediyorum
Bekledim çünkü belki hevestir geçer dedim ama değilmiş heves bu benim karakterimmiş
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer