Sakin yapılı olmak bi kadın için dezavantaj mıdır, ortamlarda sessiz olmak pek şakalaşmamak ciddi davranmak vs?

Elimde değil hani yapım böyle, gayet sakinim gün içinde farklı şeyler yapmak yerine huzurla işe gider gelir akşamları kitap okurum ortamlara girdiğimde aşırı sakinsin çok konuşkan değilsin derler ama suskun da değilim gereksiz yere konuşma huyum yok bi konuyu uzun anlatma huyum yok, pozitifim tabi ama ortamlarda farkedilmemek üzüyo hani eğlenceli insanlara hevesleniyorum ben gittiğim yerlerde yok gibiyim konuşsam da ilgi gösterilmiyor

Sakin yapılı olmak bi kadın için dezavantaj mıdır, ortamlarda sessiz olmak pek şakalaşmamak ciddi davranmak vs?
Cevapla