Evrenin gönderdiği işaretlere inanır mısınız? Yaşanan olaylara işaret olarak bakar mısınız?

İlk buluşmadan önceki gün durduk yere ayağımı, kolumu sürekli etrafa çarptım, elimi kestim, ayak bileğimi burktum ve bileğim şişti. Acaba bunlar buluşmaya gitmemem için bi işaret mi diye düşündüm ama buluşmayı önceden ayarladığımız için ertelemek istemedim. Heyecanlı heyecanlı gittim ve bence güzel geçti ama o istemedi. Sanırım olmayacağı baştan belliymiş.

Siz bu şekilde işaretlere inanırmısınız ya da bunların işaret olduğunu düşünürmüsünüz?

Evrenin gönderdiği işaretlere inanır mısınız? Yaşanan olaylara işaret olarak bakar mısınız?
Cevapla