Sevmiyorum şu baharı, alerjim var güneşine polenine😬 Aklım kışta kaldı öyle bahar geliyor diye oooo harika diye diğer insanlar gibi dolanamıyorum dışarda, millette bir neşe Bahar geliyor diye sizinde modunuz yükseliyor mu peki?

Sevmiyorum şu baharı, alerjim var güneşine polenine😬 Aklım kışta kaldı öyle bahar geliyor diye oooo harika diye diğer insanlar gibi dolanamıyorum dışarda, millette bir neşe Bahar geliyor diye sizinde modunuz yükseliyor mu peki?

Benim de var saman alerjisi deniliyor ama başka bir sey galiba onun adı aile de varsa sende de oluyor ondan baharı severim ben sonrası kötü işte yazin sıcagı hiç çekilmiyor
Asıl adı Alerjik Rinitmiş
Evet maalesef sıkıntı 😕
İlaçlarla idare edecez artik baska yapabilecek bir sey yok onun tedavisi yok maalesef
Evet daha cıvıl cıvıl hissediyorum 😀🦋
Cevap
14Cevap
Evet o yüzden içim kıpır kıpır...🥳
Hayır benim modum her zaman düşüktür..
Evet mangal ve gezme sezonum açılıyor gadası
Evet, ruh halim çok keyifli zaten. Havalara bağlıyorum ben de.
Daim olsun☃️
Aşırı yükseliyor hemde , ay hiç kış insanı değilim zaten o yüzden güneşi gördükçe daha pozitif oluyorum
Bahar ve yaz gibisi yok.
Güneşle enerjim yükselir, keyfim artar.
Bahar gelince modum, enerjim tavan oluyor zaten akrep burcu kadını olarak enerji hep tavan
Daha uzun saat çiçeklermi güneşlendirebilirim diye evet.
her şey güzel olacak 777 bahar gibi her şey güzel olacak
Evet yükseliyor mis gibi cıvıl cıvıl ortalık. Kıştan fenalık geldi ya.
Evet, içimde saçma bir huzur var çok seviyorum bahar aylarını🥲💐🌱
Benim modül daha çok düştü aq ben tersine gidiyorum..
Evet insanın keyfi yerine geliyor gerçekten. Her yer cıvıl cıvıl oluyor.
Baharın gelmesine gerek yok, benim modum hep yüksek zatenn 😎😎😎
Bahar gelince, havalar ısınınca , İçim bi değişik oluyo noluyo Bi'Bilen yazsın bi haller oluyo
Evet yükseliyor
En sevdiğim mevsim 🌷
Biraz yükseliyor evet
Hemde nasıl zil takıp oynayacağız neredeyse
Hıhıı tabi 🙄
Olur muu aaa inandırıcı çok 😂
Hayır Bahar gelmiş gelmemiş Benim neyime
Yaşadığım yere kış gelmiyorki
Yaşam enerjim artıyor
Yükselir
bu yaz gelsin istemiyorum 😟
Daha çok uykum geliyor hep
Ruh emenler yoksa her mevsim güzeldir.
Gelmesin bahar gevşemesin gönül yayları 🤣🤣🤣🤣
Tam aksine düşüyor modum
Eveettttt hep yüksek ama bahar ayrı bi yükseltiyor
Biraz yağmur yağsa yükselir
Modum hep zirvelerde🤞
Bahar gelmiş güller açmış benim neyime
Evet.
Bugün Bi yükseldi
Yükseliyor
Tabiii
yükseliyor
Evet yükseliyor
Hayır kış insanıyım ben
Hayır yukselmiyoru
Evet 😇
Salı verin açık alanda yatasım gedli
Düşüyor.
hava buz gibi ne baharı ya
Çok fazla
Kapsolahk
evet
Kış insanıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?