İnsan kendi mi olmalı yoksa bazen rol mu yapmalı sizce?

Ben insanlarla pek anlaşabilen çok fazla arkadaşı olan birisi değilim. Sadece iki tane arkadaşım var. Onlarla da yani öyle takılmak için gibi bir şey. Neyse ben arkadaşıma kendim mi olsam yoksa başka biri gibi mi davransam diye sormuştum çok kötü hissediyordum çünkü hem sosyal anksiyete sorunları yaşayan biriyim hem de anlaşamıyorum yani kimseyle o da bana güçlü sert hakkını savunan biri bir şey dediğinde cevap verebilen biri olman gerek kimse seni sevmiyorsa sorun sendedir gibi cevaplar vermişti kendin olunca sevmez seni kimse falan. Ama ben kendim olmayınca mutsuz olmayacak mıyım?

İnsan kendi mi olmalı yoksa bazen rol mu yapmalı sizce?
Cevapla