
Takındığımız görünüşler ister neşeli, ister üzüntülü olsun onu benimseyerek hakim ruh halimizi tanımlar. Sadece yaşamakla kalmayıp da rol yapılır.

Kendin olabilmek mükemmel bir şey. Dilerim bazu kişilerde kendileri gibi davranır saf bir şekilde 🌹

Takındığımız görünüşler ister neşeli, ister üzüntülü olsun onu benimseyerek hakim ruh halimizi tanımlar. Sadece yaşamakla kalmayıp da rol yapılır.

Kendin olabilmek mükemmel bir şey. Dilerim bazu kişilerde kendileri gibi davranır saf bir şekilde 🌹
Rol ve maske hiç eksik olmadı hayatımda.
Sadeliğin, sevecenliğin, vicdanın ve insan olmanın ulu orta serildiği yerlerde kan revan, feryat figan her şey.
Zira; yeryüzünün en acımasızıdır insanoğlu.
Olduğum gibiyim. Sadece bazen içimden gelen şeyleri yapamıyorum. Mesela bir melodi duyunca dans edesim geliyor ama dışarıda olunca kendime engel oluyorum. Ya da bir kuş cıvıltısına eşlik edip uçasım geliyor ama nâmümkün bu da. Bunlar haricinde kendimim, kimseye söylemek istemediğim hitaplarda bulunmam ya da gereksiz samimiyete girmem çıkar için.
İş için yapılan mecburi bulusmalarda sıkılsamda belli etmemeye calisiyorum. Kendim gibi olsam ortamın modunu dusurebilirim.
Cevap
7Cevap
Ben her zaman olduğum gibiyim kimseye rol yapmıyorum.. ve hak eden insanlara hep iyi davranırım. :)
Ooo 500 tane farklı farklı roleplay e girerimm
Nabza göre şerbet gibi.
Tamamen olduğum gibiyim her yerde ve herkese karşı.
En güzeli 🌹daim olsun
Amin❤️
Neysem oyun hiç değişmedim orjinal üretim hesabı.
Neysem her zaman oyum.
Bendeki bu neşe ve pozitiflik şaka mı 😂😂😂
Genelde rol yapamam zaten. Belli ederim.
Herkese oldugum gibiyim
En güzeli, tebrik ederim bu özelliğe nail olduğunuz için 😊
İcimden geldigi gibi davranirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?