10 sene sonra kendinizi nasıl bir hayatta hayal ediyorsunuz?

Benim hayalim silikon vadisinde iyi bir şirketin AI researcher ekibinde olmak ve iyi akademisyenlerle aktif şekilde ARGE üretmek, akşamları ise eski stil kareoke barlara gidip eğlenmek, sporda iyi bir seviyeye gelip crossfit veya powerlifting tarafına geçmek ve belki de yarı zamanli akademisyen olup birlikte bir değer urettigim öğrencilerimin olması... Sizin nedir?

10 sene sonra kendinizi nasıl bir hayatta hayal ediyorsunuz?
Cevapla