Sürekli kötü davranılan, kötü davranıldığında ağlayan, hep uyuyan, hep zorbalanan, kendini ezik hissedip gösteren, içine kapanık?

İlgi görmek isteyen, zorbalandığında korunmak isteyen, ağlayan, bir kız. İtici midir, aşağılık kompleksi oluyor bu sanırım. Sınıfımızda böyle bir kız var, herkes onu zorbalayıp alay ediyor. Ve bayağı çocuksu, ama çok belli etmez. Biri de onu koruyor, acıyor sanırım ona? Zorbalayan kişiler arkadaşları. Böyle bir kız hakkında sizin düşünceleriniz ne olurdu? Özellikle mi öyle, anlamadım. Pek sevilmemiş arkadaşları ve çevresi tarafından, ailesi sevmiş sadece.

Sürekli kötü davranılan, kötü davranıldığında ağlayan, hep uyuyan, hep zorbalanan, kendini ezik hissedip gösteren, içine kapanık?
Cevapla