Değer vermezsen yapışıyorlar. Değer verirsen çiçek alır, kapısını falan açar sözlerini dinlersen üstten bakıyorlar.
Neden bu kadar zavallı bu kadınlar?
Değer vermezsen yapışıyorlar. Değer verirsen çiçek alır, kapısını falan açar sözlerini dinlersen üstten bakıyorlar.
Neden bu kadar zavallı bu kadınlar?
kadın narin erkek gibi değil azıcık değer versen ölmezsin kimse sana göğe cıkar demiyor tabi ama hisleri erkek gibi değil kadnların küçücük bir şeye bile mutlu olabilecek insanlar da var tabi karşındaki insana göre değişir bu
Hepsi aynı. Seni çok uzerler bu kafayla
beni küçük oğlan üzer anca merak etme sen doğru kişiyi bulamamışsın hepsini öyle zannediyorsun
Hepsi öyle abi. Bazı erkekler kadının nazını falan normal görüyor kadın doğası diyor. Halbuki sizi ayakta uyutuyorlar. Sevdikleri falan yok. Sadece çıkarları var onların.
Cevap
3Cevap
Bende aslında şöyle söyleyeyim öyle biri olmadığını düşünerekten fazla alışmıştım gerçi fazla uzun sürdü ama geçti sonunda 😊
Biz erkekler o kadar çok kadın düşkünlüğü yapıyoruz ki kadınlar da bunu güzel kullanıyorlar.
Yok ben direkt engelliyorum artık. İsim var diyorum. Eskiden çiçek alırdım, doğum tarihini burcunu ilk tanıştığımız günü falan ezberlerdim ama gerek yok. Değmez bu k. sarlara
Canın yanmis doğru kişilere denk gememissin ama genelleme yapma bence hepimiz insanız biz de sütten çıkmış ak kaşık değiliz.
Doğru kadın yoktur abi. Bütün filozoflar, Freud bile kadının doğasının kötü olduğunu anlamış adamlar.
Senin iyi gördüğün kadında da noksanlar vardır sen görmüyorsundur. Ben çok psikolojik kitap okudum, çok fazla gözlem yaptım türk toplumunda doğru kadın yok.
Görüşlerine saygı duyuyorum. Ama ben o kadar sert düşünmüyorum. İnşallah mutlu olursun
İnsanlar hepsi öyle sen de
Benim kendime saygim var.
Kadınları çözebilen var mı
Mantığı ve sorumluluğu çıkar kadının özeti işte. Gündüz kusagina bak kadınları anlarsın. Maden ocaklarında ölen işçilere bak erkekleri anlarsin
Gündüz kuşağı nedir
Seni doguranda kadin 😑
O da aynı b. k. babam gibi bir adamla evlenmiş.
Sende baban gibi ayri poksun demekki 🤧
Babam gibi olmayınca kaybettim. Babam gibi s. refsiz olunca kazandım. Kızları kazanmak istiyorsan asla tam güven vermemem gerektiğini öğrendim. Ne kadar köle gibi davranirsan o kadar köpek oluyorsunuz
Kopek sensin host
Onlar kadın, ne yapacakları belli olmaz
S. lak hepsi. En saçma şeyi yapıyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?