Seviyorsunuz ama ciddi farklılıklar var sorun yaratacağını düşünüyorsunuz devam eder misiniz ilişkiye
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Seviyorsunuz ama ciddi farklılıklar var sorun yaratacağını düşünüyorsunuz devam eder misiniz ilişkiye
yaşam tarzı, sosyal sınıf farkı varsa genelde anlaşmak zor olur.
yaşam tarzı ve sosyal sınıf farkı olarak ayırmak lazım durumu.
yaşam tarzı biri modern diğeri muhafazakar ya da biri eğitimli diğeri cahilse taraflar birbirini eleştirmek ezmek yerine birbirinin eksikliklerini tamamlarlarsa olabilir.
diğer yandan sosyal sınıf farkında yoksul oh zengin buldum deyip birden sonradan görme olmazsa
zengin de yoksulun yaşantısına aa ben onu yemem bu giymem diye üstten bakmazsa olur
Aslında cevabım hayır olacaktır ama şu an hayatımda olan kişi ile çok farklı hedeflerimiz var hayata farklı bakıyoruz ama beraberiz çünkü o bana saygı duyuyor ben ona. Ayrıca sevgimizden eminiz. Bu farklılıklar bir kaç kez ortak kararla ayrılığa itti bizi ama yapamadık tekrar birleştik.
Olmayacağını açıkça belirtirim ve en temizinden ayrılırım. Yaşam tarzı ve hedeflerin birebir aynı olması şart değildir, en azından yüzde yetmişlik kısmı aynı olmalı bu genel anlamda uyumlu olmaya katkı sağlayacak önemli bir benzerliktir.
Cevap
19Cevap
Fb ilişkisi tarzında bir ilişkiden bahsediyorsak olabilir sonuçta ortak bir gelecek hedefimiz olmak zorunda değil.
Aşıksam tabi ki de olurdum neden olmayayım.
Çok saçma ya🤔 Aşırı saçma🤔
Sevene kadar aklı nerdeymiş? İlk görüşte şıp diye sevmedi ya, vakit geçirdi tanıdı öyle sevdi farklılıklar rahatsız edecekse neden sevdi?
Bir noktada anlaşmak ya da birbirinize saygı duymaniz sart
Sevgi yetmiyor bazen ilerlemeye. Yakıt var da, motor yürümüyor.
Zor olabilir zorlu olabilir. Büyük konuşmamak lazım hayatın ne getireceği belli değil.
Mümkünatı yok olmuyor o yüzden uyuşmak gerekiyor
Genelde bazı insanlar aralarında büyük bir fark olmasına rağmen evleniyorlar
sanırım denerdim ama baktım tahminlerimde yanılmadım bırakırdım
Olursanız dünya çekilmez hal alır benden söylemesi
Hayır tabii ki uyum çok önemli bir şey
Olsun da çokta farklı olmasın
Hayır olmak istemem
Hayır olmaz olacağını da düşünmüyorum
Çok aşıksam denerdim.
istiyorsamndevsm ederim
hayır olamam
Hayır
Hayatta hersey mumkun
Hayıt istemem
neden olmasin
Olamayık asla
Hayır
Hayır çok zor
Ne yapiyorsun sorun olmaz
olmam
Olmam
Hayır
Hayır
Olmam
Evet.
Hayır
Ne gibi farklar
Olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?