Karar vermemde yardımcı olur musunuz? Konuya nasıl girebilirim? Nasıl anlatmalıyım?

Selam

Bir şey sormak istiyorum. Etrafımda bunu söyleye bileceğim, yardım alabileceğim hiç kimse yok ne ailem, ne arkadaşlarım. Uzun zamandır iyi değilim. Hep yaşamakla, ölmek arasında kaldım. İntihar etmek istiyorum. Psikolog a gitmek istiyorum intihar etmek istediğimi söylemek istiyorum. Karar vermemde yardımcı olur belki. İsterseniz siz de yardımcı olabilirsiniz. Sorun şu bunu söylemeye utanıyorum. Benim hakkımda ne düşünür acaba? Ne yapmalıyım? Bunu söylemek utanılacak bir şey mi? Ve nasıl söyleyebilirim? konuya nasıl girsem? Allah aşkına yardım edin zor durumdayım.

Yaşamak mı ölmek mi karar vermek zor Ahmet Kaya dinliyorum da

Karar vermemde yardımcı olur musunuz? Konuya nasıl girebilirim? Nasıl anlatmalıyım?
Cevapla