Bir karar verme aşamasındayım..
Bir tartışma sonucu kırıldığını bildiğim halde çok çabalayıp, mücadeleme cevap alamamaktayım. Kesinlikle aldatma, fiziksel ve ekonomik şiddet ve psikolojik baskı yok..
Çocuklarımın boynu bükük kalmasına mı yanayım, bir kadının ortada bir tartışma sonucu gidip düzeltmek yerine ailesinden üç-beş kişinin arkasında olduğunu sanıp boşanma davası açtıp hayatı sürdüremeyeceği bir yerde inadına mı yanayım. Evliliğim boyunca hiç çalıştırmadım. Eşim şimdi baba evinde çalışıyor ve çocuklar hem anasız hemde babadan mahrum kalarak anneanne ve dede desteği ile büyüyor.
İşte burada tam tıkanıp kalıyorum.
Bir avukat bulmuş..
Allah ne verdiyse yazmış, eşime sorduğumda ise ben bunları söylemedim diye mesaj yoluyla söylüyor..
Ben bu yazdığı mesajlarını mahkeme versem, hakim boşamaz.. davasını ret eder
Ben bu kadını eve getirsem, ileri de başıma daha büyük dert açar mı?
Gidene gittiğin yerde kal mı diyeyim.. yoksa çocuklar için bu mesajları mahkemeye verip, davasını ret ettirip, mahkeme salonun da avukatı rezil kepaze mi edeyim..
Lütfen saygı çerçevesinde yorum yaparsanız çok sevinirim.. saygılarımla.
Bir tartışma sonucu kırıldığını bildiğim halde çok çabalayıp, mücadeleme cevap alamamaktayım. Kesinlikle aldatma, fiziksel ve ekonomik şiddet ve psikolojik baskı yok..
Çocuklarımın boynu bükük kalmasına mı yanayım, bir kadının ortada bir tartışma sonucu gidip düzeltmek yerine ailesinden üç-beş kişinin arkasında olduğunu sanıp boşanma davası açtıp hayatı sürdüremeyeceği bir yerde inadına mı yanayım. Evliliğim boyunca hiç çalıştırmadım. Eşim şimdi baba evinde çalışıyor ve çocuklar hem anasız hemde babadan mahrum kalarak anneanne ve dede desteği ile büyüyor.
İşte burada tam tıkanıp kalıyorum.
Bir avukat bulmuş..
Allah ne verdiyse yazmış, eşime sorduğumda ise ben bunları söylemedim diye mesaj yoluyla söylüyor..
Ben bu yazdığı mesajlarını mahkeme versem, hakim boşamaz.. davasını ret eder
Ben bu kadını eve getirsem, ileri de başıma daha büyük dert açar mı?
Gidene gittiğin yerde kal mı diyeyim.. yoksa çocuklar için bu mesajları mahkemeye verip, davasını ret ettirip, mahkeme salonun da avukatı rezil kepaze mi edeyim..
Lütfen saygı çerçevesinde yorum yaparsanız çok sevinirim.. saygılarımla.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar