Duyguları anestezi altına almak uzun vadede ne gibi sorunlar yaratır?

Son defa denilen hiçbir şeyin sonu gelmedi, yeni sayfalarınsa hiçbiri beyaz değildi. Bulunduğun yere ait değilken, gidebileceğin bir yerinde olmaması bulunduğun en temiz havada bile boğuyor insanı. Hangisi daha yakın adalete.. Geceleri en ufak detayları düşünerek çıkardığın yasalar aydınlık mahkemelerde red yiyor. Narin bir kalp idamı kaldıramaz, yüzeysel olgularla yazılan kitaplardan daha ağırdır yalnızlık hakim bey. Yağmuru hissedenleri, yanaklarına değen her damlaya ayrı bir anlam yükleyen ve rüzgarın buğulu sesini dinleyen hassas insanları anlayamazsınız, masumiyetini gösterdiğin zaman her şeyini kaybettiğin bu maverada. Çünkü tüm bunlar yaşanırken bazıları ise paralel evrende sadece ıslanıyor ve ürperiyorlardır. Kim mahkum o halde, sen mi ben mi?

Duyguları anestezi altına almak uzun vadede ne gibi sorunlar yaratır?
Duyguları anestezi altına almak uzun vadede ne gibi sorunlar yaratır?
Cevapla