Güncellemeler
+1 yıl
Sonra etek giydim disari cikicam pantolon giy bence diyor ALLAHİN BİSEYİNE BASLİCAM O OLCAK kadini tersliyorum bagiriyorum hala defolup gitmiyor yüzsüz. Sirf kizinin evi diye kendi evi saniyor da bu evde sadece kizin degil, 5 insan yasiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Bir de sabah kahve icmeye gidecektim cok kahve iciyorsun dedi bana sonra aldigim kahveye de ters ters bakti (ne kadar buyuk diye) not: buyuk degil orta boy ama kendisi cahil oldugundan kahveler sadece fincanda icilir saniyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sabretmeyi dene
Dışarıdan gelen tavırlara jarşı bir eleme sistemin olmalı. Söylenen şey gelişmeme yardımcı olur mu? Olmuyorsa at çöpe, tutma içinde!
Ananen seni baya zorlamış kıskanıyor sanırım senin genclik halini 😃
Starbucksta 1 ikram icecegi hakkim vardi (her 15 icecekte 1 ikram alabiliyorsun ne istersen) ananeme teklif ettim sana alayim diye. Normalde ikramlari kendim harciyorum ve 2 kahve aliyorum. Kadin buna cok kahve iciyorsun diyerek cevap verdi gƏrizəkalı. Ben de o istemeyince babami goturdum nane aromali sütlü çay aldim ona. Ananem de ölene kadar siyah çay içsin🖕🏻🖕🏻🖕🏻
Eski insan anlamaz ki baban içmiş daha iyi parmaklarda ananene sanirim😃
evet ona nskdnx
sen de bir gün yaşlanacaksın o zaman bu yazdığını hatırla
Evet hatirlayip gurur duyacagim. Ben yaslansam bile degisen tek sey yasim olacak 🤍 cok sukur ki zihnim cahil degil ve aydin
madem aydınsın bu sorununu burada niye paylaşıyorsun otur aile bireylerinle konuş z kuşağısın ya senin için zor olmamalı
İstedigim yerde paylasirim ve coktan konustum baby. Sizin huyunuz zaten bilmeden konusmak 😊
sen açıklama yapmazsan nereden bileceğim müneccim miyim
Bir cilginlik yapip sormayi deneyebilirsin
istersen daha çılgın bir şey yapayım astral seyahate çıkıp 50 yıl sonraki haline bakayım
Harbi mi peki adimi ve nerde yasadigimi bilmeden nasil bulcan
astral seyahatte nerde yaşadığın önemli değil sadece gerçek ismin lazım medyım değilim transa geçip kesitler görüyorum ve genelde bunlar oluyor
neyse ben çıkıyorum sende biraz düşün
50 yil fazlaymis knk 20 yil falan dersen dusunurum ha bi de soyad da lazim mi sknsksns
knk o nasıl bir kadın saygıyı falan hak etmiyor bence ya
Çok haklısın çoookk...
maalesef... şu gelenek adi altindaki cahil toplum algilari degismeli artik ki ben ve benden sonraki nesilde degisimi goruyorum cok sukur 🤍 Yaslilarda bize bu yuzden kuduruyor, onlar kendilerinden onceki nesle gore yetismisler ama biz onlara karsi kendi kurallarimizi ve tavirlarimizi koyduk. Onlarin ogretmeye calistiklarini onlarin direkt kabul etmeleri gibi yapmayip, sorguladik
Saygi edep diye geziyorlar asil bizim saygi edep nedir ogretmemiz lazim bunlara
Umarım senin gibi aydınlık zihinli gençlerimiz çoğalır. Ama yine de saygı çerçevesinde. Kuşak farkı her çağda olan bir şey.
Kusak farki elbet vardir ama bu konuda tek farkli olan Z ve sonrasi. Onceki kusaklar gayet iyi anlasiyorlar. Batan biziz onlara.
Aynen