Günler sıkıcı mı geçiyor yoksa bana mı öyle geliyor?

som 4 gündür psikoljik bir baskı var gibi insanlardan kaynakli o yüzden çok garip geciyor günler
Günler sıkıcı mı geçiyor yoksa bana mı öyle geliyor?
Cevapla