İşinizi sevdiğiniz halde bazen işe gitmek istemediğiniz oluyor mu?
Ben tam da Şu an öyle bir durumdayım ve yolda işe gidiyorum.🥲
İşinizi sevdiğiniz halde bazen işe gitmek istemediğiniz oluyor mu?
Ben tam da Şu an öyle bir durumdayım ve yolda işe gidiyorum.🥲
Genelde gitmek istemezsin!!! Neden mi? Çünkü bu ülkede yemek yemek sadece karın doyurmadan öte geçemediği gibi insanlar sevdikleri işi değil hayatta kalmak için işe gidiyorlar bu da mutsuzluğu ve isteksizliği getiriyor
işini sevsen de dinlenme ihtiyacı olabilir. senin izin alma zamanın gelmiş. ben hiç izne çıkmıyorum ya 😅 benden sonra ikinci iznine çıkanlar var. ben daha 5 günlük izinle 1 yıldan fazladır çalışıyorum. cikaramiyorlar ki beni izne 🤣
Cevap
28Cevap
şu an mesela o kadar istemiyorum ki
Son 2 aydır isimden nefret ediyorum nefret ettirdiler. Ama mecbur yine gidiyorum
Nedennnn🥹
Kumpas kuruldu bana
Günaydın, bazen utku ağır basıyor ve işe gitmek istemiyor insanın canı.
Eet benim de öyle😶
İşimizi seviyoruz ama sabah sabah problem başladı makine çalışmıyor gel de uğraş şimd 😣😖
Aaaa 🙄
Yaa Allah kahretsin üstüm başım hep kirlendi
Ne makinesi tam olarak işte misin?
Evet iş makinesi kamu personeliyim
Olmaz mı Türkiye de yaşayan çoğu kişi bu duruma maruz kalıyor ama gidiyoruz işte yinede…
El mecbur😁
Bunu her sabah gözümü açtığımda hissediyorum :))
İşe gidince geçiyor bu his.
E tabi insana hep oluyor ama sonra da çok şükür işim bar diyorum
O gün denetleme veya angarya iş varsa hiç istemiyorum
Hemde nasil bir bilsen ama kopek gibi paraya ihtiyacimiz var turkiyede 80 bin lira kazanamsm.
Oluyor çalışmak güzel ortam güzel olunca kolay gelsin
İşimi sevmesem bile gitmek isterdim, tabi işim olsaydı 😂 yakında olacak inşAllah şu ekpss bi gelsin
Pazartesileri çok sıkıcı oluyor.
Benim de pazartesi günleri boş geçiyor bir de az kişi oluyor, toplam 12 kisi filan oluyoruz işyerinde herkes yerinde oluyor cok sıkıcı
Ne iş yapıyorsun ki
Psikiyatri merkezinde calısıyorum
Cocuk gelisimciyim
Haliyle bazen bende de oluyor
Çok kez oluyor sanki idama gidiyorum
Zengin olduğum için sorun yok
Çok oluyor. Zora ki gidiyorum resmen.
İlla ki, el işi sonuçta
Tek problem yataktan çıkabilmek
Herzaman severek yapıyorum.
Ya illa ki gitmek istemediğin zamanlar oluyordur herkeste oluyor🤣
Hayır ben hep isteyerek gidiyorum.😆
Aferin sana🤭
Sağol🌹
Bazen pazartesi sendromu sanırım
evet bu ara sıklıkla oluyor bu durum
Evet mesela şu an hiç gitmek istemiyorum
İşe göre değişiyor
Bazen sürünerek gidiyor gibiyiz 🥲
Rapor alabiliyosan al gitme
İşini kim seviyo ki
Bennn
Şuanda ben hemde geciktim 😂
Evet.
Henüz yok iş
Evet oluyor.
Olmaz mı
ee yani
Oluyor evet
Oluyor insanlık hali
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?