
Sabah çalış, akşam çalış, öğlen çalış, ikindi çalış, gece çalış, sahurda çalış, ramazanda çalış.. çalış babam çalış, pazar sendromum bitti bugün pazartesi sendromum başladı. Bu havada işe gitmek reva mı? Benim gibi bir prensin bu saatte kalkıp bu havada işe gitmesi kaç kızın yüreğini sızlatmıştır hey gidii hey. Sabahları beni işe göndermeyen, aile tarafından milyarder, 1.65 boylarında, kahve gözlü, esmer, bakışları içimi delen, ayak numarası 36.5 olup güzel yemekler yapabilen, Singapurca bilip bana cünaydıın kocacuuum diyebilecek sevgiliyi ne zaman bulacağım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
hepimiz sendrom mendromu bırakıp ellerimizi semaya açıyoruz. @Aristokratımsı 'nın prensiplerine uygun bir sevgili Allahim :) amin.
Prensiplerimi kitap haline mi getirsem
:) mşmsmsndxncms
Gunaydinn artık alıştım sendrom beni kurtarmıyor gene çalışacağım
Tamam
Gunaydin. Pazartesi sendromum yok valla. Isim de bitti rahatim. Gel keyfim gel😌
Ohh hayat size güzel, bizde çalışalım valla donutum nerede?
Donut monut yok😬.
Eve gelirken de donutcu gordum bu arada.
Benzin istasyonlarindaki daha guzeldir bence.
İçi üç çikolatalı kremalı dışı bitter çikolata kaplı güzel giderdi
Bitterli pek yaygin degil.
Bu siralar tatliyi abarttim ben de. Aslinda az yiyorum ama sikca. Hic yaramiyor , aninda cildi bozuyor😒 kapatalim su tatli muhabbetini.
Bugün hiç tatlı yemedim, işleri bitirir bitirmez spor salonuna geçeceğim zaten. Pazar gününe kadar tatlı yok hiç donut falan alıp aklımı çelmeyin
Yok almam :d (az once donut yok mu diyip simdi alip aklimi celmeyin diyorsunuz bir de)
Baaak siz donut diye diye aklımı çeliyorsunuz zorla şekerli yedirtiyorsunuz)
Ondaki seker hic bir seyde yok. Acayip fazla. Sonra Amerikalilar neden kilolu
Is yerinde zayif sayili kisilerdenim. Obezite orani yuksek buranin.
Ohh obezitenin yüksek olduğu yerde manken gibi dururdum
Hangimiz acaba :d isten biri manken misin demisti
Saçmalama, o beni demek istedi manken derler bana ahah
Dogrudur)
Yürüdüğüm yollar kırmızı halı endamıyla beni taşır, aha geldi mahallenin delisi derler ama olsun kıskanıyorlar beni
Kimseyi cekemez bazi insanlar.
Kıskanç insan çok biliyorsunuz
Hissediliyor
Erkenden işe başladım şükür. Şimdi bir kahve molası
Kolay gelsin reis
bulamayacaksın maalesef
Sen dediysen doğrudur
Ruhum uyuyor.. o derece
yok pazar da çalışıyorum ben
Pazartesi sendormu işe başlayana kadar
yoo zaten işteyim çalışıyorum
Bana hergün tatil😌
Zengin kocayı buldun tabi ohhh yarasın tosunuma
Onu başaramadık 😂
İnşallah bir gün diyorum, Arap birisini bulsanda kurtulsak ya Dubaiyi gezsem azıcık
Tövbe de.
Diyemem diyemem zengin enişte istiyoruz
Arap hariç bakarız
Singapur?
Türk istiyoruz
Türk mü, sen Ruslara benziyorsun
Hürreme benzetiyorlar😌
Kim o deli
Aaa ayıp
Benzemiyormuyum yanii
Eh işte Behlül sana daha çok benziyor
Pardon Hürrem.
Ne Behlül'ü be😂
Dilim sürçtü kral ya açlıktan
Hadi yemeğe
Menüde ne var?
Henüz hazır değil ne ister paşam
Ben şimdi eve geldim, lor peyniri badem üzüm fıstık yiciiim. Aklımı çelebilecek menü ile gelirsen neden olmasın..
Hmm, mükemmel bir menüm var. Et sote, pilav, mercimek çorbası.. Ne dersin?
Kapıyı aç geldim derim.
Süper
Günaydın bodurcan bize her gün bazartesi 😏
Günaydın yıkık
detaya güldüm ya
Evet basladim