Kişilik & Karakter Tüm can sıkıntım isteyene aktarabilirim isteyen varsa bana ulaşsın Var mı isteyen? dodgee Takip Et Yoda Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Bu sitenin bu özelliğinide seviyorum istediğim gibi saçmalıyorum ve umrumda değil Tüm can sıkıntım isteyene aktarabilirim isteyen varsa bana ulaşsın Var mı isteyen? Cevapla Sevgi Soruları Site Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Mafia_Princess Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Sanırım herkes siteyi saçmalamak için kullanıyor snnsns 2 9 Yorumla dodgee +1 yıl Ahh o eski kullanıcılar nerede Ne güzel saçmalıyorlardı gülüp eğleniyorduk 🥲 Yorumla Mafia_Princess +1 yıl Bende o eski kullanicilardanim jsjsns Yorumla dodgee +1 yıl Oh çok şükür neslimiz tükenmemiş dkdmddkdk Yorumla Mafia_Princess +1 yıl Ben bir ara baya unluydum _1xx1_ hesabimdi seni hı hatırlayamadım ama nxndnd Yorumla dodgee +1 yıl Çok gıcıktım ben muhtemelen denk gelmişizdir Pp anonimdi zaten bazende gizli kullanıcı özgüvenliği yapıyordum 😄 Yorumla dodgee +1 yıl İsimden çıkaramadım ama pp den çıkarırdım muhtelemen Yorumla Mafia_Princess +1 yıl Ahahah eskinin eşleşmeleri tahminleri mükemmel arkadasliklari vardı ya burdan tanışıp arkadaş oldugum ve konuştuğum insanlar var eskiden pis zihniyetler yoktu Yorumla dodgee +1 yıl Şimdi hiç tadı yok sitenin tarzı değişmiş 🥲 Yorumla Mafia_Princess +1 yıl Evet hep cinsellik olmuş Yorumla
cinnamoncakeyy Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl beni arıyosun galibaaa öyle duuydummm 0 56 Yorumla dodgee +1 yıl Öyle mi yapıyormuşum 😁 Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl öylee tahmin ettimmm Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl yanlış mı yoksaaa kırılldımm sjdhjdj Yorumla dodgee +1 yıl Başladı yine 😄 Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl gidiyim istiyosan🥲 Yorumla dodgee +1 yıl Estağfurullah efenimm Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl kalim o zaman🤗🤗 Yorumla dodgee +1 yıl 😄 Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl eee ne var ne yok Yorumla dodgee +1 yıl Aynıı şekil boşş günlerr Yorumla dodgee +1 yıl Sendenn naberr keyfin yerinde bu aralar herhal Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl ehhhh gibi gibi diyelim ufak pürüzler var ama halledicez🤗 Yorumla dodgee +1 yıl İki anonim kendini ifşa etmeden cümle kurmaya çalışıyoruz dkdmdpdö Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl nzndhdhdhhdhhrur ama iyi gidiyoruz bence daha yaşını bile bilmiyorum😔😔 Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl bence 30 varsın Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl 25 ya da Yorumla dodgee +1 yıl Affedersin Yuhh 😄😄 Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl benden büyükmüsün küçük mü onu söyle rahat bırakcam seni Yorumla dodgee +1 yıl Az önce bana 30 dedin şimdi nasıl senden küçük olduğumu düşünüyorsun dkdmdpdöd Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl seni gaza getirmek için dedim ama yemedin Yorumla dodgee +1 yıl Yemedin değil morelim bozuldu kdmdodmdodmd Yorumla dodgee +1 yıl 25 e değilde 30 a Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl şakaydı yaaa böyle ufak şakaların aramızda lafı olmaz Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl sende bana de ödeşelim Yorumla dodgee +1 yıl Yioo dememe gerek yok alıngan değilimm 😁 Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl ne kadarrr güzel o zamannn Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl sorumun cevabı pekiii Yorumla dodgee +1 yıl Sorunun cevabı yokk 😁 Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl var ama bana yok😮💨 Yorumla dodgee +1 yıl Yanii Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl darıldım gücendim be Yorumla dodgee +1 yıl Niyee bee Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl yaş dediğin sadece rakkamdan ibaret bee sayın anonim bey sjdjjrrr Yorumla dodgee +1 yıl Aaa öylemiymişş Anonimm hanımm 😄 Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl valla öyle yanii Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl şey diyomuşumm sen benim kız olduğumu nerden çıkardınnnn jshrhru Yorumla dodgee +1 yıl Yanii bilemem tabii de Erkek halimsin demişliğin var oradan olabilirrr Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl znndjdejrr yok be kızım çok şükür erkek olmayı kaldıramam Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl erkek olsam ee sen bensin derim niye erkek halim diyimm sjdjrj Yorumla dodgee +1 yıl Kendin attın lafı ben bişi demedim ki 😄 Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl öylesine ya sohbet ediyoz işte Yorumla dodgee +1 yıl Yorumlarda konuşmayı tercih ediyoruz ya bide hepp Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl valla ben sana uyuyorum Yorumla dodgee +1 yıl Bende sana uyuyorum Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl snhdhdhdhr bi dahakine özelden yazarım anonim bey Yorumla dodgee +1 yıl Sen bilirsin 😁 Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl ama bak şimdi oldu mu Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl yazma der gibi😪 Yorumla dodgee +1 yıl Estağfurullahh Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl bilemedim bak şimdi Yorumla dodgee +1 yıl Neyii Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl yazmamı istedin mi istemedin mi🧐🧐🧐 Yorumla dodgee +1 yıl İstedimm yavv Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl tamamdırrr anonim beyy🥹🥹 fazla bekletmicem siziii Yorumla cinnamoncakeyy +1 yıl ama ben kaçarr uykum geldi valla sende uyuuu iyi gecelerrr Yorumla dodgee +1 yıl İyi gecelerr 😄😁 Yorumla
Sedef_000 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Bende saçmalıyorum herkes oyle bence 0 1 Yorumla dodgee +1 yıl Artık cevap verende yok dicemde Saat 3.45 pardon 🥲 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Sanırım herkes siteyi saçmalamak için kullanıyor snnsns
Ahh o eski kullanıcılar nerede Ne güzel saçmalıyorlardı gülüp eğleniyorduk 🥲
Bende o eski kullanicilardanim jsjsns
Oh çok şükür neslimiz tükenmemiş dkdmddkdk
Ben bir ara baya unluydum _1xx1_ hesabimdi seni hı hatırlayamadım ama nxndnd
Çok gıcıktım ben muhtemelen denk gelmişizdir Pp anonimdi zaten bazende gizli kullanıcı özgüvenliği yapıyordum 😄
İsimden çıkaramadım ama pp den çıkarırdım muhtelemen
Ahahah eskinin eşleşmeleri tahminleri mükemmel arkadasliklari vardı ya burdan tanışıp arkadaş oldugum ve konuştuğum insanlar var eskiden pis zihniyetler yoktu
Şimdi hiç tadı yok sitenin tarzı değişmiş 🥲
Evet hep cinsellik olmuş
beni arıyosun galibaaa öyle duuydummm
Öyle mi yapıyormuşum 😁
öylee tahmin ettimmm
yanlış mı yoksaaa kırılldımm sjdhjdj
Başladı yine 😄
gidiyim istiyosan🥲
Estağfurullah efenimm
kalim o zaman🤗🤗
😄
eee ne var ne yok
Aynıı şekil boşş günlerr
Sendenn naberr keyfin yerinde bu aralar herhal
ehhhh gibi gibi diyelim ufak pürüzler var ama halledicez🤗
İki anonim kendini ifşa etmeden cümle kurmaya çalışıyoruz dkdmdpdö
nzndhdhdhhdhhrur ama iyi gidiyoruz bence daha yaşını bile bilmiyorum😔😔
bence 30 varsın
25 ya da
Affedersin Yuhh 😄😄
benden büyükmüsün küçük mü onu söyle rahat bırakcam seni
Az önce bana 30 dedin şimdi nasıl senden küçük olduğumu düşünüyorsun dkdmdpdöd
seni gaza getirmek için dedim ama yemedin
Yemedin değil morelim bozuldu kdmdodmdodmd
25 e değilde 30 a
şakaydı yaaa böyle ufak şakaların aramızda lafı olmaz
sende bana de ödeşelim
Yioo dememe gerek yok alıngan değilimm 😁
ne kadarrr güzel o zamannn
sorumun cevabı pekiii
Sorunun cevabı yokk 😁
var ama bana yok😮💨
Yanii
darıldım gücendim be
Niyee bee
yaş dediğin sadece rakkamdan ibaret bee sayın anonim bey sjdjjrrr
Aaa öylemiymişş Anonimm hanımm 😄
valla öyle yanii
şey diyomuşumm sen benim kız olduğumu nerden çıkardınnnn jshrhru
Yanii bilemem tabii de Erkek halimsin demişliğin var oradan olabilirrr
znndjdejrr yok be kızım çok şükür erkek olmayı kaldıramam
erkek olsam ee sen bensin derim niye erkek halim diyimm sjdjrj
Kendin attın lafı ben bişi demedim ki 😄
öylesine ya sohbet ediyoz işte
Yorumlarda konuşmayı tercih ediyoruz ya bide hepp
valla ben sana uyuyorum
Bende sana uyuyorum
snhdhdhdhr bi dahakine özelden yazarım anonim bey
Sen bilirsin 😁
ama bak şimdi oldu mu
yazma der gibi😪
Estağfurullahh
bilemedim bak şimdi
Neyii
yazmamı istedin mi istemedin mi🧐🧐🧐
İstedimm yavv
tamamdırrr anonim beyy🥹🥹 fazla bekletmicem siziii
ama ben kaçarr uykum geldi valla sende uyuuu iyi gecelerrr
İyi gecelerr 😄😁
Bende saçmalıyorum herkes oyle bence
Artık cevap verende yok dicemde Saat 3.45 pardon 🥲