Hayır ergenken daha olgundum şimdi daha utanç duyulması gereken şeyler yapıyorum umrumda mı ASLAAAA 😂😂😂😂😂
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Trafik kazası yapan samimi olmadığım kız için face sayfasi kurmuştum. Adıda kızın ismini yazıp dualarımızdasin mi neydi. Sonra kız iyilesti geldi hic muhabbetimiz olmadi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Hayır yapmadım veya yapmış da olabilirim hatırlamıyorum şimdi
Ünlülere fan hesabı açıp fotoğraflarını paylaşıyordum... ve o fotoğraflara yazdığım yorumlar... ağır bir ergenlikti evet.
Lan bir de bu var jddiueiejd slak gibi yorumlarda savunuyordum ünlüyü fan hesabindan harbi utanc verici
ben de şey yapıyordum iste fotoğrafa ilk yorum yapanlara isimli foto sonra isimlerini fotoğraflara yazıp facede paylaşıyordum hsjsjskskksks
Hayır ergenken daha olgundum şimdi daha utanç duyulması gereken şeyler yapıyorum umrumda mı ASLAAAA 😂😂😂😂😂
Trafik kazası yapan samimi olmadığım kız için face sayfasi kurmuştum. Adıda kızın ismini yazıp dualarımızdasin mi neydi. Sonra kız iyilesti geldi hic muhabbetimiz olmadi
Ne vidolar çektiniz snsns biz sınıfta kötü şeyler yapardık sjsjs
Bizim ergenligimizde tiktok yoktu neler çektik 😂😂😂😂
Bir tane radyo uygulaması gibi bir şey vardı orada program yapıyorduk arkadaşla. 😃
Ergenligim saglam geci hamdoelah
Sanırım yapmadım. Erken büyüyenlerdenim 🥲
Küçük kardeşim telefonumdaki görüp p____ ları babama anneme halama göstermişti
1-2 sene öncesi galiba
Altımı bezlediler
Tiktok mu allammm
Şşş bir tür kepazelik lütfen üstünü gece gibi örtelim jdjdjd hz. Mevlana diyor
Hrhththt taam efenim
Burada anlatamam oldu
Neler yaşadın ki
boş ver canım
Evet yasadim
Aska inanmistim bende
Var tabiki burdan yazsam net kaldırılır
Yaptım ama söyleyemem :)
Evet