Hiç var olmamış olmayı diler miydiniz? Ve sizce de yaşamak çok sıkıcı gelmiyor mu size de?

Yaşamak baydı beni artık ya. Herşeyden o kadar çok sıkıldım ki. Her gün aynı her gün aynı olmasa bile aynı. Uyanıp uyanmak bile aynı, dışarı çıkmak aynı her şey ama her şey aynı ve yaşamak sıkılmak bile çok zor. Ya biri çıkıp insan vücudunda hiç hastalık yokmuş diyor nasıl olmaz ya ben 10 yaşımdan beri hastalıklarla uğraşıyorum. Ya 10 yaşımda benim ne psikolojik sorunlarım olabili ki. Hayatta hiç bir şey yapmak istemiyorum. Kitap okumak eskiden zevk verirdi. Felsefe kitaplarını okumayı çok severdim artık zevk vermiyor. Yaşamı çok araştırdım dünya nasıl olmuş neden olmuş ne zamandan beri ilk insanlar nasıldı nasıl evrilmişiz ama hiç bir mantık bulamadım. Olmasaydık dünya hiç oluşmamış olsaydı da olurmuş. Ademle Havva yasak elmayı yemeseydi kötülük olmazdı. Yalan olmazdı mesela. Keşke dünya insanlar hiç olmasaydı. Bütün kötülüklerin herşeyin suçlusu sorumlusu dünya var olmuş olmamız keşke ölsem keşke hayatım şöyle olsaydı demiyorum. Ki benim hayatım kötü değil zaten ama her şey yolunda iken bile yaşamak insanı yoruyorsa sorun var olmamiz değil en baştan yaratılmış olmamız. Ve tüm kötülüklerin sorumlusu Adem ve Havva o elma yenmeyecekti.
Hiç var olmamış olmayı diler miydiniz? Ve sizce de yaşamak çok sıkıcı gelmiyor mu size de?
Cevapla